• Madeleine Louise

Äntligen har vi fått ett till barn!

Vi har fått beskedet! Vår son har fått en lillebror och vi har blivit föräldrar ytterligare en gång.
    Det går inte ens att beskriva hur vi känner, känslan är obeskrivlig men vi är så lyckliga!! Solig

Njuter av livet i Spanien med sonen Florian!
  • Svar på tråden Äntligen har vi fått ett till barn!
  • Frontline

Ok ja det var ju intressant...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Solveig og Kosinus
    Frontline skrev 2012-10-25 18:02:43 följande:
    Ok ja det var ju intressant...
    Det där var inte så snällt sagt. Hon ville ju dela sin glädje med oss. Jag tycker i alla fall att det är superkul, fast jag inte ens känner henne.
  • Frontline
    Solveig og Kosinus skrev 2012-10-25 18:17:02 följande:
    Det där var inte så snällt sagt. Hon ville ju dela sin glädje med oss. Jag tycker i alla fall att det är superkul, fast jag inte ens känner henne.
    Fast skulle alla skriva i forumet när man får barn så skulle det ju bli ofantligt mycket sådana trådar, ska vi sen göra en tråd för när man fyller och för att alla ska gratulera blir det ju ännu fler helt onödiga trådar.
    Är vi ändå igång så kan ju alla göra en tråd när barnen och sambon fyller år och har namnsdag med så är ju lyckan total...
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Solveig og Kosinus
    Frontline skrev 2012-10-25 18:25:15 följande:
    Fast skulle alla skriva i forumet när man får barn så skulle det ju bli ofantligt mycket sådana trådar, ska vi sen göra en tråd för när man fyller och för att alla ska gratulera blir det ju ännu fler helt onödiga trådar.
    Är vi ändå igång så kan ju alla göra en tråd när barnen och sambon fyller år och har namnsdag med så är ju lyckan total...
    Tja, jag tycker att det är en lite större grej att få barnbesked än att sambon har födelsedag. Dessutom är det ju en jäkla massa onödiga trådar på FL, denna tyckte jag var en feel-good-tråd.

• Madeleine Louise
    annika11 skrev 2012-10-25 17:38:07 följande:
    Grattis,
    vilket land?  Hur gammal är den lille?
    Tack! 
    Ryssland, han är 3 år  
  • Madeleine Louise
    Solveig og Kosinus skrev 2012-10-25 17:40:20 följande:
    Grattis till sonen!
    Tack {#emotions_dlg.flower}
  • Mitarashi

Sen är det ju alltid extra speciellt vid adoption :D Både barnet och föräldrarna vill/behöver det extra mycket känns det som! Stort grattis till barnet :D

• Bella Moon

GRATTIS till barnbeskedet!!!!{#emotions_dlg.flower}

Svar på tråden Äntligen har vi fått ett till barn!