• Madeleine Louise

Äntligen har vi fått ett till barn!

Vi har fått beskedet! Vår son har fått en lillebror och vi har blivit föräldrar ytterligare en gång.
    Det går inte ens att beskriva hur vi känner, känslan är obeskrivlig men vi är så lyckliga!! Solig

Njuter av livet i Spanien med sonen Florian!
  • Svar på tråden Äntligen har vi fått ett till barn!
  • Madeleine Louise

Tack så mycket för alla gratulationer! Det känns underbart har/ska någon av er adoptera?

• Madeleine Louise

Handläggaren skulle återkomma till veckan men vi fick veta att de brukar ta 2 månader och så måste vi resa 3 gånger. Men det är det värt!

• Solveig og Kosinus

Jag har två biologiska barn, men har vänner som har adopterat och har följt med i deras långa resa att få barn.

Är det ditt andra adoptivbarn? Blir alltid så glad när jag hör om folk som får barnbesked, påminner mig om glädjen hos min väninna när hon fick det. Idag har hon två barn via adoption.

• Madeleine Louise
    Solveig og Kosinus skrev 2012-10-25 21:09:49 följande:
    Jag har två biologiska barn, men har vänner som har adopterat och har följt med i deras långa resa att få barn.

Är det ditt andra adoptivbarn? Blir alltid så glad när jag hör om folk som får barnbesked, påminner mig om glädjen hos min väninna när hon fick det. Idag har hon två barn via adoption.
    Nej, vår äldsta son är inte adopterad

Härligt för er båda! Solig 
  • Madeleine Louise
    Solveig og Kosinus skrev 2012-10-25 21:58:46 följande:
    Så kul för äldste sonen att få en bror! Jag har också två söner. :)
    Ja, Florian han hade ju hoppats på att få en lillasyster och var väldigt tydlig med att om det blir en lillebror så blir han mycket besviken på oss. Det har vi då inte märkt av ännu, han är nästan mer exalterad än oss!
  • Solveig og Kosinus
    Madeleine Louise skrev 2012-10-25 22:09:22 följande:
    Ja, Florian han hade ju hoppats på att få en lillasyster och var väldigt tydlig med att om det blir en lillebror så blir han mycket besviken på oss. Det har vi då inte märkt av ännu, han är nästan mer exalterad än oss!
    Haha, ja i slutändan så spelar det nog mindre roll vad det är för kön på syskonet. Min son fattade nog inte vad en bror var för nåt när vi berättade att han skulle få en - han trodde en bror kunde vara en tjej också.

Hursomhelt, jättekul!
Svar på tråden Äntligen har vi fått ett till barn!