Gravid efter IVF i september 2012
Bra att veta. Ska se om vi får en tid här i stan, annars får vi kolla Linköping. Vad heter stället där?
Bra att veta. Ska se om vi får en tid här i stan, annars får vi kolla Linköping. Vad heter stället där?
Blir nog Linköping för oss med. De hade inte 3D här.
Mitt första också.
Härligt Helhjärtat! Vilken härlig milstolpe. En vecka kvar dit för mig.
Du är inte ensam miqaw. Är van att kunna sova hur bra som helst men nu vaknar jag varannan timme hela natten. Känner mig som en zombie. Usch! Har just vaknat efter en overkligt skön tupplur...
Gahh! Hur trött som helst men kan inte sova. Nån mer som vaknar varannan timme och har svårt att somna om?
Usch då, nästäppa har jag sluppit. Det är bara så oerhört, onödigt frustrerande! Tänk att få sovmorgon en dag! Kommer ju vara helt slut när den lille kommer :(
Oh vad mysigtbesök och shopping alltså, inte snuvan. Ska också få besök. Vågar inte köpa nåt än men har tittat en gång på vagn. Får bli nåt nytt till mig att ha på mig i stället :)
Foglossning, ont och sträckningar i magen och nu hosta på det. Jag tror jag ska gå sönder! Sover ca 2h i sträck, har svårt att somna framför allt på kvällen och morgonen. Är lite som en zombie. Det är ganska tufft att vara fokuserad på jobbet när man har ont och sover illa. Men jag mår ändå mycket bättre än i januari.
Jag får försöka stå ut så länge jag kan att jobba. Har inget tungt jobb så jag får ingen hjälp med ledighet där. Vill helst inte ta ut föräldradagar i onödan utan barn heller. Får se hur det går eller om jag kan få sjukskrivning igen om det inte går. Får väl ta lite semester de allra sista veckorna.
Miqaw, jag hade också lågt järnvärde på strax över 100 men min järndepå var på typ 250 tror jag, dvs för högt. Gången efter stämde det bättre igen.