• Lillflickan

Gravid efter IVF i september 2012

Inatt vaknade jag en gång i timmen. Suck! Brukar vakna ungefär varannan. Ett tag hade jag väldigt svårt att somna om också, med det är bättre nu. Jag vaknar lika ofta men somnar i alla fall direkt efter att ha varit uppe ett varv.

• Lillflickan

Min sambo säger att han har som mål att gå ner så han väger mindre än jag innan den lille kommer, den elakingen. Han har inte vett att skaffa några sympatikilon han inte...

• Lillflickan

Min lilla pojke ville inte vänta till juni. Tittade ut 21/4 i stället. Lite i tidigaste lagen men han klarar sig bra.

• Lillflickan

V32+2 föddes han. Hade legat inne 1,5 veckor innan och hade hunnit få kortisonsprutorna för lungmognaden, så han verkar klara sig bra efter omständigheterna. Själv vill jag bara pigga på mig så jag orkar vara mer med honom. Känner mig rätt omtumlad.

• Lillflickan

Vår lilla rackare gömde sig på alla TUL jag haft senaste veckorna. Rumpan ned i hålet.. Men ett par dagar efter sista TUL fick vi ju veta ändå...

• Lillflickan

Imponerande tid på vårruset ;) Själv kunde jag knappt ta mig 1,5 km till jobbet på under halvtimmen...

Jag fick min son lite tidigt för snart fyra veckor sedan i v32+3, BF 12/4. Det blev lite tumultartat men han mår bra.

• Lillflickan

Han mår väldigt bra! Det är fantastiskt! Har nu kommit över tvåkilosgränsen och börjar knubba på sig :) Själv mår jag bättre och bättre. Var en tuff resa. Är nu inne på sjätte veckan på sjukhuset, men snart får vi nog åka hem.

• Lillflickan

Spännande att det börjar närma sig för er! Vi hann inte förbereda mer än att beställa barnvagn någon vecka innan jag blev inlagd på sjukhuset. Så vi jobbar på det nu.

Svar på tråden Gravid efter IVF i september 2012