Gravid efter IVF i september 2012
Skönt Rosa!
Ang amningsbh så har jag redan det och har haft ganska länge;)
Skönt Rosa!
Ang amningsbh så har jag redan det och har haft ganska länge;)
Bm besök idag. Sorken ligger i sidoläge med huvudet upp! Ultra om en vecka och om ff sidoläge/säte så blir det vändning. Och om det inte funkar måste vi bestämma oss för sätes förlossning eller snitt;(. Känns inte kul! Hoppas den vänder sig!!!!!!
Skönt Lillflickan! Vad heter han?
Skönt helhjärtat!
Lilla sorken ligger med huvudet ner;). Dock vet vi ej om det är fixerat. Skönt att slippa vändning i dag i alla fall. Uppskattad vikt idag 2700 gram.
Har fått halsbränna och en avdomnad hand att lägga till på listan över dåliga saker men huvudsaken är att babyn mår bra. Nu jävlar ska här börja jobbas så ungen kommer ut nån gång;). Kram på er!
Spännande Miqaw! Det är ju så otroligt att man ska få uppleva detta inom kort;).
Amningen brukar komma igång, man får ha tålamod om det knorrar från början. Min dotter tig bröstet dåligt så andra dagen på bb fick jag amningsnapp och använde sedan det ca 3 veckor när hon och jag vant oss och då funkade det utan. Jag köpte faktiskt hem lite ersättning just för att kunna ge i kris om det strulade för en hungrig bebis och en stressad mamma är ingen bra kombo.
Har varit hos bm idag och huvet är åtminstone åt rätt håll men ruckbart ännu.
Jag vill att det ska starta nu! Är rätt matt på det faktiskt. Men men bara att vänta.....
Hoppas vi alla inom kort har våra små i famnen;)
Grattis
Grattis
Miqaw!!! Bra jobbat;)
Ja nu är vi fler som vill nå nedsläpp;)
Samma här Rajsiin!!!