Rengbågsförsök?
Lycka till alla! Själv ska jag överraska min älskling med en spahelg så vi får nåt annat att tänka på än det eviga köandet!
Lycka till alla! Själv ska jag överraska min älskling med en spahelg så vi får nåt annat att tänka på än det eviga köandet!
Grattis repan! Så roligt för er!
Hej hallå tjejer!
Nu är jag tillbaka i tråden efter uppehåll i sommar.
Hur går det för er?
Vi väntar fortfarande på SU. Hopplöst känns det.
Men jag tänkte att ni kanske kan bidra med energi och kloka ord så att väntan blir uthärdlig.
Kram
Tråkigt Avokado! Håller tummarna att det går bättre nästa gång.
Jag är också orolig för mf, men skjuter den oron framför mig. Nu är det fullt fokus på att bli gravid (o att vara orolig över att inte kunna bli det).
Om jag lyckas bli gravid så kommer jag vara livrädd för mf. Sen kommer jag vara panikslagen inför förlossningen! Ha ha ha undrar varför jag gör detta egentligen!
Grattis! Så roligt!!!!!!!
Saffran, då ligger vi lika. Jag inseminerades i lördags så det är precis sex dagar sen. Spännande! Var gjorde ni er insemination?
Grattis Sanna! Hoppas att det fortfarande går bra och känns lite mer verkligt nu.
Ja, jag hatar verkligen att vänta! Men jag känner inga symptom, känns precis som vanligt. Så det har nog inte tagit.
Aha, norge alltså. Visste inte att det fanns sådana möjligheter där. Hur ser lagstiftningen ut där?
Vi åkte till Danmark, totalt är det 3:e försöket.
Vi står också i kö i Sverige, men när vi väntat
1 1/2 år tröttnade vi och åktw utomlands.
Å jag vet inte... kliniken rekommenderade 14 dagar efter inseminationen. Men jag har kort menscykel så jag får ofta mens 10-11 dagar efter ÄL. Vet inte om jag ska testa eller vänta in mensen... jag har ett digitalt test som står och väntar på mig i badrumsskåpet. Så det blir svårt att hålla sig!