• AnnaTr
    TFTC skrev 2013-03-06 18:58:03 följande:
    Repan: Vilken härligt spännande tid ni har framför er. Min fru vill gärna att det blir tvillingar så hon skulle nog lobba för att jag skulle få pergo om hon visste detta :)

AnnaTr: Neeeeeej!!!!! Fy vad tråkigt....jag lider med dig/er. :( ta hand om varandra o försök komma igen nästa månad. Kram till dig!!!
    Mmm.. Så jävla tråkigt!!! Men jag orkar inte deppa ihop. Det var skitjobbigt igår och jag hatar färgen röd! Men vi åker i april igen.. :) Det blir sjunde inseminationen! Kram tillbaks! Hur mår du? 
  • AnnaTr
    Repan skrev 2013-03-05 16:57:57 följande:
    Japp! Vet inte om de är enda landstinget som tvingar på detta men så är det. De vill få bättre resultat såklart, även för patientens skull. I de flesta fall ökar sannolikheten för graviditet. Men vissa reagerar ju illa på detta...

Däremot individanpassar dom stimuleringen då. Så jag stimuleras bara lite. Skönt. Sprutor i magen i en vecka såg jag inte fram mot...

Spännande hur som helst! 
    Jo, klart det ökar chanserna men jag tänker att man iaf kunde börja med ostimulerat. Vi står i kö till SU och detta hade jag ingen aning om. 

Kul att ni ska börja snart!  
  • AnnaTr

Repan: Åh vad spännande! Är ju skräckblandad förtjusning :) Några tabletter känns ju okej bara rädd för det där med överstimulering. Jag blev gravid förra gången på femte! Men missfall :( Men ändå glad för nu vet vi att jag Kan bli gravid så vi är hoppfulla! :)

• AnnaTr

Infinity: Ååh! Mys :) Undebart! Vilken vecka??

Hur går det för er andra???

Nu är det typ sex veckor till vårt nästa försök och jag längtar massor redan.. Tänk att det blir sjunde gången vi åker!!!

Svar på tråden Rengbågsförsök?