• Ekot

Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?

Tänkte också på k5s fik. Ser rymligt ut. Aldrig ätit där dock.

• Ekot

Karollina jag kan skicka meddelande med mitt namn så kan du skicka vänförfrågan

Gud ja. Ibland glömmer jag hur jag tänkt avsluta meningen när jag sagt halva ^^

ja är väl tur att k5 inte är proppfullt så borde vara mindre risk där. Tror att det ska vara lugnare på fredag vi var tvungna att gå ut idag när det var som värst då vi hade tvåmånkontroll på bvc. Promenerade för bilen var insnöaf och vi äger ingen skyffel/spade. När vi kom hem igen (vilken pärs!) och satt oss i soffan kom en granne och ringde på. En dhl-lastbil hade kört fast mellan ett hus och "vår" bil (lånat av svärisarna) och kom ingenstans. Maken och ett gäng grannar gick ut och skottade snö, sandade och då kunde han flytta vår bil och sen kom lastbilen loss. Fantastisk dag men kollen gick iaf bra

• Ekot

Nä exakt

Bilen klarade sig som tur var förstår dig. Platsvisning är det för er nya lgh? Såg ut på fb som att ni ska flytta till nybyggt? Fast er nuvarande (såg annonsen) är ju inte gammal den heller. Visst blir man bortskämd av nytt och fräscht? Väntar på att få sms-avi till blackan, har beställt julklappar

Han väger 5480 g nu (7 veckor 5 dagar). Längd kan man inte mäta eftersom han har höftledsluxation och har skena i tre månader. Kan inte sträcka på benen. Han heter Ludvig
    Ställer samma frågor till dig

• Ekot

Självklart LoG
    Nästa vecka har jag läkarbesök ons-tor (12-13/12) och veckan därpå tis-ons (18-19/12) och kommer få en tid till

• Ekot

Känner samma. Flyttade till nybyggd lägenhet 30 maj i år. Har hög standard nu ^^ förstår att det är skönt med större. Därför vi flyttade också

Okej ja typ. Är nyfiken på hur lång Ludvig är men får veta tidigast i januari. Händer massor på två veckor!

Det är att höftkulan hoppar ur sitt läge så den måste hållas på plats ett tag så skelettet hårdnar på rätt sätt. Sedan är allt bra. Det gör inte ont i sig men utan behandling kommer det göra ont och han skulle halta. Är ärftligt och jag föddes också med det :-/

• Ekot
    förstår det. Vi har också katt

Längtar jättemycket. Grämer mig lite över att det inte hinner bli klart innan jul och nyår men det är ju ett lyxproblem

Har vi bestämt tid? Var det efter kl 11 och innan kl 14 som gällde?
  • Ekot

Japp är en utmaning varje gång att komma i tid. Kul också att jag kommit i tid till alla läkarbesök men alltid fått vänta. Som minst 10 min och som längst 40 min efter utsatt tid. Då är jag ju ofta där innan. Lite segt!

Kl 11 funkar ska vi ses vid fiket i k5 då kl 11? Så hoppas vi att det är bra väder så vi kommer iväg.

• Ekot

Såg just väderleksrapporten på tv4 och prognosen är kl 13 -9 grader och uppehåll men molnigt.

• Ekot

Massagotti fik finns på bottenplan och massagotti restaurang finns på övre plan, iaf förut ses vid fiket/entren vid fiket?

Svar på tråden Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?