Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
LoG ja världen är bra liten! Absolut, vore jättekul vilken tur att min man är så hjälpsam, annars kanske vi aldrig upptäckt hur nära vi bor
Marla får hoppa på bussen och haka på också tycker jag
Jättekul! Vårt hem står också till förfogande för fikagäster. Ja jättefint här. En av orsakerna till att vi flyttade hit. Känns som en så bra miljö för barn också
Ja exakt. Nära natur och avsides men ändå nära kollektivtrafik. Känns som ett lagom stort område också. Skönt med nedräkning nu. Du blir nog poppis hos kollegorna imorgon då! sov gott!
Ledig idag och är så glad för det! Var helt slut igår kväll och la mig tidigt. Vaknade visserligen kl 6 imorse av ren vana men det var bara att somna om. Behöver verkligen detta!
Hoppas sista jobbdagen går bra för dig LoG!
Marla hur går det för dig? Var några dagar sedan sist nu och bf är ju väldigt nära! Fick ni tag på vagnen?
Marla du får komma hit och hälsa på oss så får du se och avgöra själv om vi bor bra
Jobbigt med vagnen men visst är det så att man klarar sig utan den i början. Skönt att allt såg bra ut med bebisen! Läskigt när man känner mindre än vanligt men bra att de kollade upp det så man slipper oroa sig.
Jodå slappade hela dagen igår. Idag har vi varit på ikea och köpt masso till bebisen. Sängkläder och sådant. Så ska tvätta det imorgon skönt att ha betat av en del på listan iaf!
Nämen gud vad roligt! Jag ryser och ler så fånigt! stort grattis! Gick allting bra? Mår ni bra? Har ni fått någon ro hemma i veckan? Känns det konstigt att vara mamma?
Maken hälsar och grattar till er också!
Nämen vilken dag! Stort stort grattis Marla! Hur gick det för er? Mår ni bra? Tar storasyster det bra?
Mysigt! Är avis på er som får träffa era små nu. Själv har jag nu 39 dagar till bf känns iofs som det var bara för någon vecka sedan jag var på 99 dagar så tiden kommer nog gå fort (om jag inte går över för då sniglar den väl sig fram...).
Skönt att ni mår bra iaf!
Parkerade just en "lånebil" (lånar av svärföräldrarna för veckohandling) på "er" parkering och tänkte att här bor en en vecka gammal bebis! Själva så köpte vi våra två första paket blöjor idag. Lär väl bli hundratals paket...
Kram på er!