Blivande höstmammor i västerort/vällingby/bromma?
Ja jag längtar mer till januari då skenan tas av än till första julen... Vänjer sig väl. Trist bara då han inte kan ha sina kläder. Fått gå från strl 50 till 62 eftersom skenan inte får röras och kläder tas på utanpå. Och bada får vi göra på sjukhuset. Men tre månader går snabbt...
låter bökigt med vagnarna. Vi har gått ut kanske varannan dag med vagn och varannan i bil pga läkarbesök men idag var det så kallt så vi stannade inne... Ja denna höst är kall. Undrar hur vintern blir.
Går det bra med amning för er? Ludvig är ju nu två veckor men han ökar inte så mkt i vikt och har ännu inte nått födelsevikten. Är ju extra krångligt med skenan. Våra gamla ställningar funkar inte lika bra, och så spottar/kräks han vilket känns jobbigt eftersom han inte går upp så bra nu. Så måste ge ersättning också.överväger starkt att strunta i amning snart och ge ersättning så jag har koll på hur mkt han får i sig men samtidigt gillar jag att amma och vill helst ge bröstmjölk. Vill inte sitta fast i en pump jämt heller. Just nu är det väl typ hälften bröstmjölk (gissar jag? Hur ska man veta hur mycket han får i sig?) och hälften ersättning så får vi se om vikten gjort ett språng vid nästa vägning eller om det går trögt fortfarande...