• CillaL

Mammor i Varberg

Hej!
    Jag heter Cecilia och är en glad norrlandstjej som tillsammans med man och två barn, 3 och 1 år, ska flytta till Varberg i höst. Mattias har fått jobb och jag är för närvarande mammaledig med vår lille son. Vi hoppas få förskoleplats till vår dotter ganska fort men det får vi se. 

Jag hoppas att det finns någon I Varberg som känner sig sugen på att skapa nya kontakter trots att de kanske redan har massor med vänner och bekantaGlad.  

Om inte så kanske ni har några tips på var jag kan träffa nya människor och skapa mig ett nytt närverk av härliga vänner!

Hoppas på ett svar!

Mvh/ Cecilia  

• Svar på tråden Mammor i Varberg
  • BubbelBoom

Är mina barn pigga och inte snoriga så tittar vi gärna förbi en stund:)

Kan du maila adress och mobilnr så man kan nå dig?

Sabine heter jag förresten, kan ju vara bra att vetaSkrattande

• LyckligTvillingMorsa
    Catten89 skrev 2012-10-01 22:45:10 följande:
    Hejsan!! Är med rätt ny inflyttad bor i veddige sen november kommer i från Kungälv från början!! Har tvilling pojkar på snart 3 månader:) känner inte jätte många heller i trakten så hade varit jätte kul med lite nya "vänner" //Chathrine

åh vad roligt med en till med twins;) Mina är 11 månader så välkommen till min värld;)
  • LyckligTvillingMorsa
    Sunniva skrev 2012-09-27 08:18:42 följande:
    LyckligTvillingMorsa- Jag har 2 vovvar hemma,tikar, en jackrussel och en cairn/JR :) Full rulle alltså! :)

Då får vi ju se till en hundleksträff också tycker jag ;) Min tycker det är ganska tråkigt att bara vara med oss;)
  • Sunniva

Ni som bor i Veddige, har ni testat öppna förskolan? Jag ska dit för 1:a gången idag, hört att den ska vara toppen :)

• mclo

Har aldrig varit där men har hört att den var bra :)

• Sunniva

Japp, i församlingshemnet :) Var där för 1:a gången idag faktist. Mycket folk, mysigt med sång, dans

• Sunniva

Där försvann halva mitt inlägg :/ Jo det var bra, inte allt för mycket religöst ( med tanke på att var församlingshemmet som höll i det). Supermysiga tanter som fixade med fika och sjöng för barnen. Ska dit på måndag igen :)

• Catten89

Sunniva:
    Vad mysigt de låter:) går du ensam dit? Vilken tid tänkte du gå? Vart i veddige bor du?

Svar på tråden Mammor i Varberg