• CillaL

Mammor i Varberg

Hej!
    Jag heter Cecilia och är en glad norrlandstjej som tillsammans med man och två barn, 3 och 1 år, ska flytta till Varberg i höst. Mattias har fått jobb och jag är för närvarande mammaledig med vår lille son. Vi hoppas få förskoleplats till vår dotter ganska fort men det får vi se. 

Jag hoppas att det finns någon I Varberg som känner sig sugen på att skapa nya kontakter trots att de kanske redan har massor med vänner och bekantaGlad.  

Om inte så kanske ni har några tips på var jag kan träffa nya människor och skapa mig ett nytt närverk av härliga vänner!

Hoppas på ett svar!

Mvh/ Cecilia  

• Svar på tråden Mammor i Varberg
  • thisismylife0

Kul! Ska kolla med några andra inflyttade varbergsmammor med barn om de är intresserade att hänga med...

*Lev varje dag som om den vore den sista*
  • thisismylife0

Imorgon 14:30. Ser att ett par härifrån är intresserade. Har två andra som också har lust att hänga med. Ska vi ses utanför entren?

Claire och Sunniva, jag och två andra då....5 st...Nån mer? Adda mig på facebook om ni vill så kan jag skicka över mobilnummer (kan ju vara bra om man inte hittar varandra). Jenny Benjaminsson  

• Claire B

Hej! Syns där utanför 14.30. Jag skickade precis request på FB till dig Jenny, Hanna heter jag. Skicka gärna över numret ifall att. Syns imorgon allihop!

• Sunniva

Det blir ingen tripp till staden för mig imorgon tyvärr, maken behöver vilen till jobbet och b

• Sunniva

Hoppla där försvann texten. Jo, tyvärr har vi bara en körduglig bil för tillfället. Hoppas ni får det supermysigt!

• thisismylife0

Hoomlan: är du ledig idag ska vi ses på lekstugan nu 14.30....

• Hoomlan
    nyfiknaflickan skrev 2012-09-20 13:10:45 följande:
    Hoomlan: är du ledig idag ska vi ses på lekstugan nu 14.30....
    tyvärr inte är inte hemma på ca 2 veckor är hos mamma just nu då jag ska göra praktik i denna byn :) Men säger till när jag är hemma och har sonen (har honom varannan vecka)
    hoomlan.vimedbarn.se/ - Mama till Neo & gravid med pyret ♥
  • Claire B

Var jättekul att träffas på lekstugan förra veckan, vilket skönt ställe att hänga på- både med en tvåmånaders och en tvååring:)! Några som vill träffas igen, det var ju många som inte kunde förra veckan? Skulle vara jättekul! Går gärna till lekstugan igen, men annars funkar ju fika hemma hos någon också, med barn i olika åldrar kanske det är lättare? Vore kul iallafall!

Svar på tråden Mammor i Varberg