• Anonym (Nyfiken)

Vad tycker killar om prostatamassage?

Genom att stoppa in fingret i killens anal kan man stimulera prostatan, vilket jag hört kan vara riktigt skönt för killar. Jag undrar om killar gillar att få prostatamassage? Kan det vara skönt att "bara" få analen ytligt masserad med ett finger, utan att just stimulera prostatan? Nyfiken Solig 

Brukar ni tjejer ge killen prostatamassage?

• Svar på tråden Vad tycker killar om prostatamassage?
  • Madida
    Anonym skrev 2012-07-30 12:30:56 följande:
    Jag vet inte, aldrig provat. Men hade min tjej bara stoppat upp nått hade jag nog blivit lite avskräckt. Min kompis berättade samma sak, han hade blivit förskräckt och penisen hade skrumpnat ihop direkt..

Ett tips är ju att fråga..

Haha! Att bara köra upp nåt är kanske inte att rekommendera. Väldigt inte okej skulle jag vilja säga.
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Anonym (Nyfiken)
    Madida skrev 2012-07-30 15:59:43 följande:

Haha! Att bara köra upp nåt är kanske inte att rekommendera. Väldigt inte okej skulle jag vilja säga.

Min kille tog en rövare Skrattande första gången han stoppade in ett finger. Då jag visste att jag gillade det var det uppskattat från min sida.
  • Madida
    Anonym (Nyfiken) skrev 2012-07-30 16:19:47 följande:

Min kille tog en rövare Skrattande första gången han stoppade in ett finger. Då jag visste att jag gillade det var det uppskattat från min sida.

Fast det är ju en helt annan sak, då hade ni ju diskuterat det. Jag skulle aldrig få för mig att göra så utan att ha pratat om det. Eller kanske börja lite försiktigt utanför för att kolla av reaktionen
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Anonym (Prostatakillen)

Jag älskar när min tjej masserar mitt hål och drömmer om att hon stoppar in hela fingret, dock vet jag att hon inte gillar det och vill därför inte pressa henne. Men om du inte blir avtänd av att göra det på din kille så kör! Han kommer till 99% att älska det!

• Anonym

Dett är fruktansvärt skönt att bli smekt i analen samtidigt som man blir avsugen. De bästa orgasmerna kommer då.

• Anonym (Nyfiken)
    Madida skrev 2012-07-30 16:38:16 följande:

Fast det är ju en helt annan sak, då hade ni ju diskuterat det. Jag skulle aldrig få för mig att göra så utan att ha pratat om det. Eller kanske börja lite försiktigt utanför för att kolla av reaktionen

Nej,som jag sa tog han en rövare Skrattande , vi hade aldrig pratat om att prova det. Det var precis i början av vårt förhållande när han helt plötsligt stoppade in ett finger när han tog mig bakifrån. Han märkte ganske tydligt att jag gillade det.

Jag tycket faktiskt att det är ganska spännande att överraska sin partner i sexet. Att inte alltid prata genom det man vill testa innan.  Det är en del av spänningen att prova och se gensvaret. Det orsaken till varför jag "forskar" lite här på forumet, jag vill ju gärna prova sådant som killar kan gå igång på, och även om alla är olika så är ju chansen större att just min kille gillar ett finger i baken om många killar älskar det. Sen kan man ju gå på nitar Förvånad det får man ta ha ha.    
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Prostatakillen) skrev 2012-07-30 23:51:57 följande:
    Jag älskar när min tjej masserar mitt hål och drömmer om att hon stoppar in hela fingret, dock vet jag att hon inte gillar det och vill därför inte pressa henne. Men om du inte blir avtänd av att göra det på din kille så kör! Han kommer till 99% att älska det!

Skulle verkligen inte på avtänd, utan snarare gå igång själv rejält om han skulle älska det. Rätt, pressa inte din tjej. Men om hon märker att du blir hetare och hetare när hon masserar med sitt finger och du kanske  "försöker  få in mer av hennes finger i dig", kanske hon  så småningom lockas till att ge någon cm eller två till.
  • Anonym (både ock)

För några år sedan så frågade jag min man om vi inte skulle "vända på det hela", vilket vi också gjorde....
    vi gör det ibland men då måste både han och jag vara på humör. Det är en lek där jag är dominant och knullar honom med strap-on och använder då en liten mjuk dildo

• Anonym (Skönt)

Jag tror nog att det flesta killar skulle tycka att det var jätteskönt med prostatamassage. Det förstärker orgasmerna heter det. Och en del kan nog få orgasm bara av prostatastimulering också. Då blir det en mera innerlig ihållande orgasm, där sperman liksom rinner ut i stället för att spruta. Sen lär det ska vara bra för prostatan också, att bli masserad. Det heter att homosexuella män drabbas mindre av prostatabesvär tack vare att många av dem har stor erfarenhet av prostatastimulering, men jag vet inte om det stämmer.

Jag har inte prövat på själv och kommer knappast att göra det heller, detta är bara som jag har läst om. Men prostatastimulering är nog en spännande möjlighet som också heterosexuella män kommer att börja utnyttja mera.

• Anonym (toppen (man))

Det ger oftast de mest intensiva och långvariga orgasmerna, nästan så jag svimmar. 

De första gångerna kändes inte lika kraftigt som senare och jag fick också lite bögnojja. Nu använder tjejjen en leksak för män på mig eftersom den kommer åt bättre.

Svar på tråden Vad tycker killar om prostatamassage?