• Madida

Vad tycker killar om prostatamassage?

Anonym (Nyfiken) skrev 2012-07-26 23:26:54 följande:
    Vi har ett avslappnat och underbart sex. Jag kanske skulle fråga om han skulle vilja prova. Skulle nog kunna fråga typ om allt...Men jag vette fan om jag vågar, det här är på gränsen till vad som KAN bli too much...
    Ni har ett avslappnat och underbart sexliv men du är rädd att denna frågan är too much?! Va?
    I mina ögon hade det varit svårt att fråga om killen skulle kunna tänka sig att ha på sig gummistövlar, bikiniöverdel och åta som en gris när vi har sex
    Denna fråga är en enkel liten fråga, klart du ska ställa den

Har aldrig träffat en kille som upplevt det och inte gillat det. Däremot många män som totalvägrat och börjat snacka trams om homosexualitet och trams.    
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Madida
    Anonym skrev 2012-07-30 12:30:56 följande:
    Jag vet inte, aldrig provat. Men hade min tjej bara stoppat upp nått hade jag nog blivit lite avskräckt. Min kompis berättade samma sak, han hade blivit förskräckt och penisen hade skrumpnat ihop direkt..

Ett tips är ju att fråga..

Haha! Att bara köra upp nåt är kanske inte att rekommendera. Väldigt inte okej skulle jag vilja säga.
  • Madida
    Anonym (Nyfiken) skrev 2012-07-30 16:19:47 följande:

Min kille tog en rövare Skrattande första gången han stoppade in ett finger. Då jag visste att jag gillade det var det uppskattat från min sida.

Fast det är ju en helt annan sak, då hade ni ju diskuterat det. Jag skulle aldrig få för mig att göra så utan att ha pratat om det. Eller kanske börja lite försiktigt utanför för att kolla av reaktionen
Svar på tråden Vad tycker killar om prostatamassage?