• Anonym (Nyfiken)

Vad tycker killar om prostatamassage?

Genom att stoppa in fingret i killens anal kan man stimulera prostatan, vilket jag hört kan vara riktigt skönt för killar. Jag undrar om killar gillar att få prostatamassage? Kan det vara skönt att "bara" få analen ytligt masserad med ett finger, utan att just stimulera prostatan? Nyfiken Solig 

Brukar ni tjejer ge killen prostatamassage?

• Svar på tråden Vad tycker killar om prostatamassage?
  • Kimmy 309

Jag måste säga att jag tycker det är helt underbart! 
    Ett eller två fingrar i röven när man blir avsugen eller runkad gör orgasmen helt otroligt kraftfull. Sen är det ju lite "förbjudet" också vilket gör det extra upphetsande.Flört

• Anonym

Jag kan köra upp ett finger på sambon någon gång ibland. Jag har dock aldrig frågat vad han tycker om det, det bara blev så en gång och han verkade gilla det så jag fortsätter.
    Antar att han skulle säga ifrån om han inte gillar det?
    Det känns dock som att han gillar det, eller jag vet att han gör det i stunden, men jag tror att han precis som många andra killar tycker att det låter hemskt när man pratar om det...

• Anonym (gör det!)

Min man bara ÄLSKAR det! han blir helt galen av det och blir så kåt att han nästan trillar ur sängen typ..allvarligt! Jag älskar när han blir så kåt! Underbart!

• Anonym (Nyfiken)

Vi har ett avslappnat och underbart sex. Jag kanske skulle fråga om han skulle vilja prova. Skulle nog kunna fråga typ om allt...Men jag vette fan om jag vågar, det här är på gränsen till vad som KAN bli too much...

• storstrumpan

Jag har bara varit med om det med en tjej som sög av mig, men jag kom väldigt häftigt - en otroligt kraftig orgasm. Så jag får nog säga att jag gillar det! Glad

• Madida
    Anonym (Nyfiken) skrev 2012-07-26 23:26:54 följande:
    Vi har ett avslappnat och underbart sex. Jag kanske skulle fråga om han skulle vilja prova. Skulle nog kunna fråga typ om allt...Men jag vette fan om jag vågar, det här är på gränsen till vad som KAN bli too much...
    Ni har ett avslappnat och underbart sexliv men du är rädd att denna frågan är too much?! Va?
    I mina ögon hade det varit svårt att fråga om killen skulle kunna tänka sig att ha på sig gummistövlar, bikiniöverdel och åta som en gris när vi har sex
    Denna fråga är en enkel liten fråga, klart du ska ställa den

Har aldrig träffat en kille som upplevt det och inte gillat det. Däremot många män som totalvägrat och börjat snacka trams om homosexualitet och trams.    
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Anonym (Nyfiken)
    Madida skrev 2012-07-27 00:58:51 följande:Skrattande
    Ni har ett avslappnat och underbart sexliv men du är rädd att denna frågan är too much?! Va?
    I mina ögon hade det varit svårt att fråga om killen skulle kunna tänka sig att ha på sig gummistövlar, bikiniöverdel och åta som en gris när vi har sex
    Denna fråga är en enkel liten fråga, klart du ska ställa den

Har aldrig träffat en kille som upplevt det och inte gillat det. Däremot många män som totalvägrat och börjat snacka trams om homosexualitet och trams.    

Visst har du en poäng i det. Jag har ju "värre" grejer att fråga om Skrattande
  • eber4

Fantastiskt skönt, tycker jag.

Vad betyder det om man Tycker det är skönt men inte vågar prata om det? Är det någon slags homofobi mot att få saker i rumpan eller vad?

• AnnikaM

Jag har gjort d me nåra killar, å alla har tyckt att d va riktigt skönt

• Anonym

Jag vet inte, aldrig provat. Men hade min tjej bara stoppat upp nått hade jag nog blivit lite avskräckt. Min kompis berättade samma sak, han hade blivit förskräckt och penisen hade skrumpnat ihop direkt..

Ett tips är ju att fråga..

Svar på tråden Vad tycker killar om prostatamassage?