ljpgo skrev 2013-05-07 14:07:25 följande:
Ja nu är jag ingen guru på något vis gällande detta - snarare en glad amatör
Första riktiga p-massagen fick jag i december tror jag.
Det jag upplever är att det är viktigt att vara kompatibla - att tjejen följer med din upphetsning. Håll ögonkontakt.
Nu kommer en målande beskrivning kring hur jag upplever det. Håll i er.
Enbart prostatastimulans kan ge mig en "spetsig" och "lokal" orgasm med sprut som inte alls synkar med själva orgasmen. Det är helt klart roligast eftersom det är nyast för mig. Vi har försökt lista ut vad hennes olika rörelsemönster har för effekt - inte det lättaste men det tar sig.
Frun håller numer oftast i kuken men bearbetar inte ståndet speciellt mycket. Inga runktag så att säga. I början "skötte jag spaken" - men det är så härligt att vara totalt i hennes händer!
Orgasmen kan också börja tidigt, men svagt. Tror att det är när hon inte är direkt på prostatan utan intill liksom(kanske inte nog långt in). Den orgasmen känns som sagt inte lika intensiv men håller i längre. Svårt att beskriva den orgasmen men den är så att säga "bredare" och "molande"(på ett skönt sätt). Inget sprut förrän hon kramar kuken lite extra eller suger lätt på ollonet.
Häftigt vad det går att göra. Jag tänker mig att det kan bli stor skillnad för mannen om stimuleringen är långsam och mjuk eller om den är snabb och intensiv. Finns säkert stort utrymme att experimentera för den som har valt att pröva på prostatasex.