Inlägg från: Anonym (Nyfiken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyfiken)

Vad tycker killar om prostatamassage?

Genom att stoppa in fingret i killens anal kan man stimulera prostatan, vilket jag hört kan vara riktigt skönt för killar. Jag undrar om killar gillar att få prostatamassage? Kan det vara skönt att "bara" få analen ytligt masserad med ett finger, utan att just stimulera prostatan? Nyfiken Solig 

Brukar ni tjejer ge killen prostatamassage?

• Svar på tråden Vad tycker killar om prostatamassage?
  • Anonym (Nyfiken)

Vi har ett avslappnat och underbart sex. Jag kanske skulle fråga om han skulle vilja prova. Skulle nog kunna fråga typ om allt...Men jag vette fan om jag vågar, det här är på gränsen till vad som KAN bli too much...

• Anonym (Nyfiken)
    Madida skrev 2012-07-27 00:58:51 följande:Skrattande
    Ni har ett avslappnat och underbart sexliv men du är rädd att denna frågan är too much?! Va?
    I mina ögon hade det varit svårt att fråga om killen skulle kunna tänka sig att ha på sig gummistövlar, bikiniöverdel och åta som en gris när vi har sex
    Denna fråga är en enkel liten fråga, klart du ska ställa den

Har aldrig träffat en kille som upplevt det och inte gillat det. Däremot många män som totalvägrat och börjat snacka trams om homosexualitet och trams.    

Visst har du en poäng i det. Jag har ju "värre" grejer att fråga om Skrattande
  • Anonym (Nyfiken)
    Madida skrev 2012-07-30 15:59:43 följande:

Haha! Att bara köra upp nåt är kanske inte att rekommendera. Väldigt inte okej skulle jag vilja säga.

Min kille tog en rövare Skrattande första gången han stoppade in ett finger. Då jag visste att jag gillade det var det uppskattat från min sida.
  • Anonym (Nyfiken)
    Madida skrev 2012-07-30 16:38:16 följande:

Fast det är ju en helt annan sak, då hade ni ju diskuterat det. Jag skulle aldrig få för mig att göra så utan att ha pratat om det. Eller kanske börja lite försiktigt utanför för att kolla av reaktionen

Nej,som jag sa tog han en rövare Skrattande , vi hade aldrig pratat om att prova det. Det var precis i början av vårt förhållande när han helt plötsligt stoppade in ett finger när han tog mig bakifrån. Han märkte ganske tydligt att jag gillade det.

Jag tycket faktiskt att det är ganska spännande att överraska sin partner i sexet. Att inte alltid prata genom det man vill testa innan.  Det är en del av spänningen att prova och se gensvaret. Det orsaken till varför jag "forskar" lite här på forumet, jag vill ju gärna prova sådant som killar kan gå igång på, och även om alla är olika så är ju chansen större att just min kille gillar ett finger i baken om många killar älskar det. Sen kan man ju gå på nitar Förvånad det får man ta ha ha.    
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Prostatakillen) skrev 2012-07-30 23:51:57 följande:
    Jag älskar när min tjej masserar mitt hål och drömmer om att hon stoppar in hela fingret, dock vet jag att hon inte gillar det och vill därför inte pressa henne. Men om du inte blir avtänd av att göra det på din kille så kör! Han kommer till 99% att älska det!

Skulle verkligen inte på avtänd, utan snarare gå igång själv rejält om han skulle älska det. Rätt, pressa inte din tjej. Men om hon märker att du blir hetare och hetare när hon masserar med sitt finger och du kanske  "försöker  få in mer av hennes finger i dig", kanske hon  så småningom lockas till att ge någon cm eller två till.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Vill men..) skrev 2012-08-08 03:07:04 följande:
    Jag vill testa på min man, har fått lite vibbar att han skulle kunna gilla det, problemet är att jag får sån bajsochbacillnoja, jag VET att det inte är någon större fara och allt det där men tycker ändå att det är äckligt, alltså så pass äckligt att jag skulle kunna få kväljingar så det går inte att dölja.. Skäms över det eftersom jag inte tycker det är äckligt när han gör detsamma på mig, fast jag är å andra sidan hårlös och har lättare att känna att jag är ren (tycker jag själv i alla fall) Men om man skulle köpa någon liten leksak och använda? Fast det blir väl inte lika lätt naturligt när man inte gjort det förut?
    Du kanske kan börja lite försiktigt och inte gå hela vägen första gångerna. Börja med att bara ha ett finger mot analen och massera med ett lite lätt tryck utan att stoppa in fingret. Jag tycker det är jätteskönt när han gör så på mig. Då får du prova dig fram och "vänja" dig med att pilla där innan du kanske går hela vägen. Lyckan att se honom njuta kanske sedan får dig att "glömma bort" de orena känslorna. Själv har jag en buttplug till mig själv men den använder jag bara när jag är ensam för jag föredrar min killes finger, mycket skönare.

Ett annat tips, som jag iofs inte gillar/tror jag kommer att använda, är att ha en kirurghanske trädd på fingret. Kanske inte så sexigt men i alla fall....  
  • Anonym (Nyfiken)

Igår kväll hade vi sex och jag fick både hans fingrar ock kul i analen. Efteråt låg vi och pratade om att vi båda uppskattar analsexet och lite pm hur det upplevs för både. Jag hade en utmärkt chans att fråga honom om han själv skulle kunna få sin anal / prostata masserad, vilket jag tog. Han svar var att han skulle kunna tänka sig det och lät lite nyfiken... Så nu får jag invänta rätt tillfälle när han känner sig bekväm med att göra det. Åh vad jag längtar! Nu får jag hoppas att han inom en tid "förbereder" sig och gärna ber om det!

Svar på tråden Vad tycker killar om prostatamassage?