Marsbebis 2013
Jag har inte gått ner nått i vikt, snarare upp några kilo, men magen är med rund än att det ser ut att det är fett om ni förstår hur jag menar....
Tänkte det är väl inte normalt, det börjar väl synas först efter v12 eller senare?
Samma här, mitt jobb lägger till 10% i upp till 360 dagar. Så under min föräldraledighet kommer jag gå back med ca 3500 kr vilket är hanterbart :) Hos oss sker det via en blankett som bi fyller i & skickar in till löneadministrationen!
che71: Beklagar verkligen detta! :( Skickar massa styrkekramar och hoppas att det snart är er tur! Massa lyckoönskningar!
Vi har titta på (googlat) Bugaboo Cameleon eller den nya modellen C3 som kommer ut i september. Vi är sugna på den i färgen Sand :) Känner oxå för en ljus vagn! Tror att om man håller den ren så går det fint & visst ska barnet få äta i den :) Sen ska jag efter en väninnas tips titta på Emmaljunga :) Tror nog att vi ska gå på "prova-på-vagnar" resa genom staden & "provköra" alla innan vi bestämmer oss. Då detta är vårt första barn så har vi noll erfarenhet. Kraven är väl att framhjulen ska vara rörliga, den ska vara stabil, inte väga för mkt & så klart vara skön för barnet att ligga i :)