Sparriss skrev 2012-07-22 23:23:10 följande:
Hej alla! :) Jag följer också med från förra tråden. Har inte skrivit aktivt med följt er en del, men tänkte bli lite mer delaktig. Det är ju så roligt att hitta så många i samma sits som en själv på ett och samma ställe :)
Här kommer en liten rapport från mig till er som orkar läsa ;)
Idag gick jag in i vecka 7 dvs 6+0. Har bf den 16e. Jag mår konstant illa, så dethär med "morgonillamående" som det ska heta när man är gravid vet inte jag vad det är. Utan det håller i sej från morgon till kväll. Det hjälper dock lite när jag går och smuttar på avslagen cola :) Jag är trött och grinig så jag tycker lite synd om min sjövilda 7 månaders som jag har lite dåligt tålamod med emellanåt....:( Det är dock sååå skönt att slippa gå till jobbet när man mår som man mår eftersom jag fortfarande är mammaledig! Inte alls fel faktiskt :)
Än så länge vet bara mina föräldrar, min sambos mamma och min bästa vän.. men det kommer inte vara så lätt att hålla hemligt då magen redan börjar synas! Jag har en del mage kvar från min förra grav så det syns antagligen fortare denna gången, men ibland undrar jag vilken vecka jag är i! :)
Ja, det var lite från mig! Hoppas ni kan sova gott inatt,även ni som mår "nattilla", har vilda drömma etc
Välkommen & grattis :) Skönt att kunna vara hemma när man mår så pyton! :) Jag är rätt så befriad från illamående som tur är. Mest trötthet som drabbar mig! Är i vecka 8, 7+1 :)
Angående testet, japp, testade och det sa en pojke :) Har inte barn sedan tidigare men testade på min mamma & mina syskon & där stämde det dock inte alls förutom på när hon fick mig!