Marsbebis 2013
Min man följer med på allt som går att följa med på :) Vi är gravida tillsammans & han vill inte göra annat än att vara med! Det är ju första gången för oss båda :)
Min man följer med på allt som går att följa med på :) Vi är gravida tillsammans & han vill inte göra annat än att vara med! Det är ju första gången för oss båda :)
Hute: Trög mage är super vanligt! Jag är d, vad som hjälper för mig är att ficka mkt vatten & äta kiwi! Men trots att d hjälper år d långt ifrån normalt & som det brukar vara! Sånt man får leva med som gravid hehe :)
Gomorrn alla!
7+4 idag och har för första gången mått illa under en längre tid. Mått illa sedan jag vaknade imorse 06:40. Vet inte om det blev värre för frukosten, kanske fick i mig för mkt socker. Fick nämligen för mig att äta fattiga riddare. Illamående har inte riktigt släppt. För hoppas att detta inte är början på vad som komma skall.
Utöver det så hade jag så jäääädrans ont i mina bröst igår. Har haft ömma bröst länge nu, men igår slog rekord. Trodde att de skulle sprängas & jag kunde varken ligga på sidan eller halft på magen. Idag känns de lite bättre. Tror att de snart växt mer än 1 kupa. Tänka sig att detta är bara början. Pamela Anderson, watch out!
Annars är allt annat som det brukar vara :) Hur mår ni idag? :)
Morrn alla :D
Ännu en vacker sommardag bjuds det på i huvudstaden :) Kom precis hem från en snabb runda till jobbet & är nu redo att snart inta 3 veckors semester. Underbart :)
Tog ett nytt gravtest idag (kommer man någonsin att sluta ta dessa?) Haha! Var en med veckoindikator och visst var jag gravid fortfarande! haha! Den visade 3+ vilket stämmer utmärkt. När jag tog samma test för 1-2 veckor sedan så visade den 2-3 veckor så den har ökat veckorna precis som det ska vara :) Sedan köpte jag ACO Gravid vitaminer & mineraler. Någon som tar dessa? Har sedan vecka 5 tagit folsyra tabletter, men tänkte lämna de och ta dessa istället då man får i sig massa annat bra som jag kanske missar i min kost trots att jag varierar den så gott jag kan :)
Annars är jag i 7+5 idag och mår fortsatt bra :)
Hoppas ni andra får en fin dag! Här ska det nog njutas på stranden!
Jag tror/känner på mig att jag bär på en liten pojke men med tanke på att befruktningen skedde utan någon push så kan d vara så att d e en tös då tydligen är tjejespermierna uttåligast! :) Som Lilly Jk sa ;) Nu bunkrar jag upp med gifflar & aprikoser & bänkar mig i sängen framför OS invigningen med en snarkandes make bredvid! Oh the joy!
Hej alla :)
Gud så det skrivs & så många vi blir :) Så skoj!
Idag har jag precis gått in i vecka 9 :) Mår bra, molvärken är helt borta sedan 1 vecka tillbaka, förstoppad är jag fortsatt som vanligt, brösten enorma & ömma, torra ögon, hungrig, trött & kissnödig :) Annars är allt annat bara bra! Har gått upp 1,6-1,8 kg sedan starten, vilket känns helt normalt. Många kläder sitter tajta runt magen nu & har knappt någon BH kvar att kunna använda, man tror att jag gjort silikonbröst haha!
Idag är det 22 dagar kvar tills vi ser vårt lilla hjärta för första gången. Vi längtar så :) Magbilderna tas varje vecka nu och man ser en skillnad :) Så skoj! Har även 3 veckors semester nu så det känns guld! :)
Hoppas ni alla har det bra! :)
Kramar