Jag hatar HEN!!!
FMGA skrev 2012-11-06 12:49:05 följande:
Nej, egentligen har jag inte det.Min förhoppning har varit att du någon gång ska upptäcka att jag till viss del driver med din retorik och ditt bekräftelsebehov. Pröva att gå in på jämställdhetsforumet och försök förutsättninslöst att granska inläggen med avseende på bekräftelsebehov.
Om du inte upptäcker att medlemmarna i gosskören ideligen måste putsa på varandras egon för att finna styrka i kampen mot den fasansfulla statsfeminismens härjningar så beror det knappast på att fenomenet inte är mycket tydligt utan bara att du är blind för dina egna svagheter.
Visst, vi upprepar oss, både du och jag. Min uppfattning är att ditt behov att få flabba åt andra är lika starkt som ditt behov av att få ta dig själv på allra största allvar.
Det som är kul med den här tråden är att ni som tror på existensen av en helig statsfeminism inte har fått flabba ostört, tvärtom har det skrattats en hel del åt er teologi.
Överhuvudtaget är det väl bättre att skratta åt grabbarna som upptäckt dolda agendor och statsfeminism med vidhängande batikhäxor än att ta dem på allvar.
Och du. Du får gärna kalla mig hen om det gör dig lite gladare.
När bannor för att "flabba åt andra" kommer från ditt håll kan jag inte låta bli att - flabba. Detta eftersom dina inlägg, dina putslustiga formuleringar och dina "von oben"-betraktelser inte är något annat än onani som mest av allt syftar till att massera ditt ego. Annars hade du inte, som du gör nu, behövt upprepa dem in absurdum.
Det ligger väl så att säga i FL:s natur att man tillhör en minoritet om man är kritisk mot dagens svenska feminism och genus"vetenskap", om detta har gått upp för dig först nu kan jag bara beklaga. Sen finns det folk som kan förklara sakligt varför de inte håller med och sen finns det folk som är som du, som primärt ägnar sig åt sarkasmer och hån och sedan inte kan förstååååå varför folk blir irriterade. Hursomhelst ser jag inte det faktum att du och dina meningsfränder "flabbar" åt oss som inte håller med som en anledning att ändra mina åsikter i frågan, snarare tvärtom.