Inlägg från: PumpkinQueen |Visa alla inlägg
  • PumpkinQueen

Jag hatar HEN!!!

Element skrev 2012-09-27 17:29:15 följande:
    Du kanske skall räkna lite och gå till en fackbokhandel och införskaffa litteratur i ämnet. Vindkraften byggs ofta för lång ifrån abbonenterna. Ja det blir ju miljövänligt när miltals med ledningsgator skall byggas för att ansluta till det befintliga nätet.

Ett kraftverk har låg verkningsrad sett till totala antalet timmar per år och den största svagheten är att strömmen inte kan lagras. För att ersätta vatten och kärnkraft måste vi täcke enorma ytor. Jag antar att du hyllar kolonialismen, skövla Norrland, vad spelar några korkade lantisar för roll när vi skall dricka latte och diskutera genusteorier.

Det här är ju helt OT, men personligen tycker jag att vi kan skänka bort hela norrand till Snorge. Snorrlänningar, kan ni kallas för då. Eller varför inte bygga en mur norr om Dalälden och låta er bli självständiga. Så kan ni ju på riktigt få se hur vi nollåttor har sugit ut er i alla tider...er ekonomi kommer säkerligen att blomstra när ni slipper ta emot alla dessa Robin Hood-bidrag från oss korkade sörlänningar.
  • PumpkinQueen
    Element skrev 2012-09-27 17:30:11 följande:
    Mänskligheten led ju oerhört av att hen inte fanns. Typiskt förrädare att komma med sådana långsökta argument.

Har du en sån där "word of the day"-kalender? Är "förrädare" dagens ord?

• PumpkinQueen
    AnotherLonelyDay skrev 2012-09-27 19:20:16 följande:
    Meningslös diskussion egentligen.Låt den lilla promille på den yttersta vänsterkanten som tycker
    det är så viktigt att ordet HEN införs använda det så kan vi andra 99,9% skita i ordet. 

Det lustiga är, att för den som stödjer SD tycks anse att ALLA som inte håller med dem tillhör den yttersta vänsterkanten. Lite lustigt att alla riktningar (utom den egna) kan vara "vänster". Jag antar att det är som när man står på den där punkten på nordpolen, där alla riktningar runt omkring en leder söderut...
  • PumpkinQueen
    Anonym (Hur-tänker-du) skrev 2012-09-27 20:39:17 följande:
    =) Den var bra

Ja, vad roligt att driva med människor som har det svårt och inte är exakt som majoriteten. Skoj. Verkligen. Vad ska vi ta här näst? Något skämt om döva? Föräldralösa? Incestoffer?
  • PumpkinQueen
    CMM skrev 2012-09-28 11:02:10 följande:
    Vad pratar du om? Vem har drivit med någon?

Spela inte oskyldig, du vet precis vad ni höll på med.
  • PumpkinQueen
    Dorian Ertymexx skrev 2012-09-28 11:44:39 följande:

Det är ett politiskt modeord bland extremhöger, SD-fans och "nationalister", främst. Ja, du vet, såsom hen är för genustalibanfascistflatefeministkulturmarxistgudru nhitlerdyrkarpenisavhuggare.

Jo, jag vet. Men jag har inte sett Element använda det tidigare. Han kanske har varit på kurs?
  • PumpkinQueen
    Anonym (NO-Hen!) skrev 2012-09-28 11:51:04 följande:

Bäbis är ju vad det är och de finns bara män och kvinnor. Ibland föds människor tvåkönade och mer passande skulle ju denne kallas för hen i sånna fall. Men då har det blivit något fel i fostrets utveklig, de är ju inte så att det är ett tredje kön.
    Fast det är ju bara ni hen-motståndare som yrar om ett tredje kön.
  • PumpkinQueen
    Element skrev 2012-09-28 12:37:30 följande:
    Det finns bara två kön, det övriga är kulturmarxisters påhitt för att vissa skall slippa ha existentiell ångest. Det spelar ingen roll att det varierar. En personbil är en personbil oavsett om det handlar om en Mazda 121 eller en Maybach, vem som helst kan konstatera att det inte är en lastbil, pickup eller buss.

Nu pratar du semantik. En personbil må vara en personbil, men det hindrar inte att man kallar den för en bil, helt enkelt. Eller ett fordon. Eller en plåtlåda med hjul. Eller ett dött ting.

Det vanliga i dag är att definera en kvinna som en person som är född med XX-kromosomer och en man som någon som är född med XY. Om du tycker att man bör ha en annan definition så är det du som är i minoritet. Detta beror inte på någon feministisk konspiration, utan helt och hållet på vetenskap och biologi. Du vet, biologi. Det där ordet som du brukar stödja dig på när du hävdar att kvinnor och män är olika?
  • PumpkinQueen
    Element skrev 2012-09-28 13:21:40 följande:
    Har man en kuk är man en man, har man en fitta är man en kvinna. Minoriteten som föds med missbildningar och måste operera sig är inget argument för att uppfinna ett tredje eller fjärde kön.
    Så den som föds annorlunda ska pressas in i en mall som den inte trivs i. Varför då?
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!