• Anonym

Jag hatar HEN!!!

HALLÅ är ni helt insnöade? Sluta läs genusvetenskap och filosofi. Lägg bort böckerna....lyft blicken.....VERKLIGHETEN!! hoho

• Anonym
    Faber skrev 2012-07-31 16:21:50 följande:
    De är inte en försvinnande liten del.
    Vi verkar ha många här inne som påstår att man vill använda hen så som du påstår.... eller vänta nu.... 
  • Anonym
    Jellybeanbaby skrev 2012-07-31 16:35:26 följande:
    Ja just det! Nu minns jag!

De menar att de kan "tvätta bort" skillnaden mellan pojkar och flickor, beteenden som finns i vår DNA, som ligger nedärvt sen 2 300 000 år - det tror de att de kan ändra på med några år av "hen"-bruk.
    Tillåt mig fnissa.
    Ursäkta men jag vill få tillstånd att fnissa med. Nä jag GAPSKRATTAR HAHAHAHAHAHAHA
  • Anonym
    Pallas skrev 2012-07-31 14:26:27 följande:
    Förväntar du dig någon slags läsförståelse?
    Nej jag bara undrar om någon talat om rött hår? Jag fick intrycket av att i din värld så kan man bara färga hår rött! Inskränkt skulle jag påstå! 
  • Anonym

Två ämnen jag aldrig skulle studera. Genusvetenskap och filosofi.  Bara om det skulle vara en dubbelkurs anordnad av Cirkus Kiew.

• Anonym
    Jellybeanbaby skrev 2012-08-01 14:18:34 följande:
    Hah, genusvetenskap förstår jag verkligen - men filosofi? De gamla grekerna osv?
    Antagligen är du rädd att det skulle vara för flummigt? Då håller jag med dig. Flummiga ämnen är de värsta (gah, psykologi). Konkret ska det vara.
    Filosofi skulle aldrig funnits som ämne om inte det funnits kvinnor som skött hem och barn medan den gamle filosofen till karl satt på "kammarn" å tänkte. Frun: "-Men kom och ät nu Bertrand"! Bertrand: -"Nej, jag måste filosofera över om kakelugnen står kvar där i hörnet om jag lämnar rummet, hur ska jag veta?" Måste jag veta? Vill jag veta? Kan man veta?. Frun: "Sch sch såja såja nu tar vi det lugnt...jag står här i dörröppningen och kollar att kakelugnen är kvar så kan du äta"!!!! B: Men trädet i skogen då? F: Jajaja tänk på det medan du äter..........
  • Anonym
    Faber skrev 2012-08-01 22:48:10 följande:
    Ja det var ju faktiskt inte särskilt långsökt.
    Klirr klirr
  • Anonym
    Faber skrev 2012-08-01 22:51:26 följande:
    Vilket betyder?
    Att glas går sönder.
  • Anonym
    Faber skrev 2012-08-01 22:58:46 följande:
    Jag trodde det rörde sig om växelmynt.
    Det gjorde det inte.
Svar på tråden Jag hatar HEN!!!