slemtorsk i din bralla skrev 2012-12-03 11:38:36 följande:
Men ååå vilken mysig liten present.. o inte så liten heller
Tänk på att visningen på Borås inte är vid förlossningen utan huset "mitt emot" kan man säga.. tvärs över parkeringen.
Ja det var inte alls dumt att få ett "startkit" :)
Du hade rätt, infon var riktigt bra även fast det bara var en powerpoint. Vi var ganska säkra innan och nu är vi helt säkra på att finns möjligheten så blir det Borås för oss!
Yarrow skrev 2012-12-03 15:00:25 följande:
Vilken mysig present. Min mamma kommer också med lite saker då och då, är "bara" i vecka 17 men har snart fyllt upp hela barnrummet. Haha. Än så länge är det bara praktiska saker tack och lov. Har varit ganska hård på den fronten redan när vi berättade om att barnbarnet var på väg :)
Angående kläder så var ju jag så smart att jag firade mitt -30 kg med att ge bort alla mina "tjockiskläder" som tur var så hade jag inte hunnit ge bort min vinterjacka, hoppas den kommer räcka hela vintern!
Däremot så insåg jag igår att jag förmodligen behöver ett par gravidbyxor om jag inte ska skaka benen av mig i vinter, usch, jag som verkligen inte gillar att ha byxor på mig.. men att ha ett par långkallingar under strympbyxor kan ju inte vara snyggt. Hahaha
Ja det var otroligt bra :) Mamma bor 40 mil från oss så att komma hit lite då och då blir lite svårt. Hon har istället hamstrat hemma och tog med allting nu :)
NovemberApril skrev 2012-12-03 14:28:34 följande:
En pigg, frisk och en väldigt ickeblyg liten LILLEBROR!
Härligt!!