Vi som är överviktiga & gravida.
Jag håller mig fortfarande på avdelningen över och sneglar in på barnavdelningen när jag går förbi...
Alla mina gravida vänner har fått barn nu sista månaden typ.. Känner mig lite efter som måste vänta till mars... Vi har ju ändra barn som gärna leker ihop så det är ju skönt ändå. Fick veta här om dagen att grannarna ska ha månaden efter oss, annars vet jag ingen mer som väntar barn nu som man umgås med... Skönt att ha någon i närheten hemma iaf så kanske man kan gå på promenader ihop ibland om i.te annat...
V 22 här. Sjukskriven 50% för foglossning, mår bra annars. Sömnbrist pga värken i fogarna och nu dessutom sjuk son som är vaken halva nätterna... Väntar på svar Ang grav.penning. Skickade blanketterna i fredags så hoppas det går fort.. Tog 8 dagar när jag sökte för drygt två år sen...
Slemmis: vad jobbigt ni har det! Synd att inte pappan förstår att det är sonen som i slutändan är det som blir lidande. Om han skulle få utredning och en ev diagnos har han ju bättre möjlighet att få rätt hjälp! Hoppas verkligen ni hittar kraft att orka igenom allt ni har framför er och att det ordnar sig till det bästa för er alla!