Inlägg från: Tigerkakan |Visa alla inlägg
  • Tigerkakan

Vi som är överviktiga & gravida.

slemtorsk i din bralla skrev 2012-12-19 04:33:02 följande:
    Va? Har du fått? Grattis! Själv ligger jag o undrar om det är dags här oxå.....vilken vecka var du i ?

Spännande! Hur går det?
  • Tigerkakan
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-12-19 09:06:06 följande:
    som vanligt.... hade "regelbundna" ganska smärtsamma värkar...18 till 30 min emellan från kl 1 i natt tills 8-snåret.. gubben stannar hemma.. och poff så slutar dem....

Blir såååå irriterad

Åh, så störande!! Hoppas det snart är på gång på riktigt! Är ju bara energikrävande att ha det så som du har det...
  • Tigerkakan
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-12-19 13:36:41 följande:
    ja riktigt jobbigt.. nu hade jag tre st rejäääla värkar till med ca 12 min emellan... och sen inget mer...gaaaaah

Jobbigt! Hoppas det inte är långt kvar nu tills hon är ute!
  • Tigerkakan
    Nathalieeliasson skrev 2012-12-19 21:13:02 följande:
    Tigerkakan. Det har jag just nu, är bara i vecka 22.

Jag fick det för ett par veckor sedan.. Är i v 29 nu... Använder du skenor? Hjälper det?
  • Tigerkakan
    flickan zombie skrev 2012-12-19 21:50:10 följande:
    Jag hade mycket besvär av det när jag väntade mitt första barn och använde då skenor på natten.

Med mitt andra barn kände jag inget av det och nu med mitt tredje känner jag av det ganska mycket igen men har inga skenor denna gången.

Tyckte du skenorna hjälpte? Kunde du sova med dem? Jag ska försöka få en tid hos rehab så fort som möjligt för att prova ut några...
  • Tigerkakan

Slemmis: så bra att det går att sova med dem! Nått mys blir det inte mycket av ändå.. Sambon tänder inte på synen av mig med stödstrumpor, och för kort linne.. Han säger att jag ser ut som en lastbilschaufför när magen "hänger ut"...

Vad skönt för dig att få sova ut!! Det behövde du!

Vilken lurig bebis du har... Hoppas hon bestämmer sig för att komma ut snart!!

• Tigerkakan

Ja bm sa att jag skulle ha de på natten om jag kunde, annars på morgonen när man har ont....

• Tigerkakan

Jag vägde nästan 110 när jag födde förra gången, vaginalt...

Har inte hört nått om snitt denna gången heller.. Väger 104 i v 29...

Svar på tråden Vi som är överviktiga & gravida.