Vi som är överviktiga & gravida.
Hittade typ inge kläder att ha på mig idag när sambon och jag skulle iväg och handla, så drog på mig en klänning som hängde i garderoben som jag aldrig använt förut, jätte fin och bekväm!
men väldigt tajt över magen, men tänkte liksom äh kommer ju inte visa den
men väl inne i butiken så blev det jätte varmt så tog av mig jackan, kändes både pinsamt och roligt
för det syns ju att jag är gravid, men ser ut som att jag är minst i typ v.30
men jag är bara i v.22.. det är ju mitt magfett som gör den större, i själva verket så är bulan långt ifrån så stor, men den finns ju där under
känns liksom som "falsk marknadsföring" och lite ljug att visa magen så tydligt..
önskar att jag inte brydde mig! men brukar vara väldigt noga med att inte ha på mig tajta kläder och försöka dölja magen så mycket som möjligt som ogravid, men det känns så löjligt och orättvist nu! jag vill också visa att jag är gravid!
om jag ska vänta tills magen "enbart" visar graviditeten så kommer jag ju få vänta en evighet om ens alls..
drömde förut om att vara "smal" innan jag blev gravid och sen få en söt liten bula som jag sen skulle stolt visa upp.. se den växa vecka för vecka.. men nu är jag väldigt, väldigt överviktig, går inte att göra något åt nu liksom
hur tänker ni andra?