• Mästaren

Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?

Nick + Avatar, bara nick, bara avatar, potentiellt scenario med ett annat nick eller annan avatar. 

Tanken är alltså att ni ska skriva om detta på personer i den här tråden. Hypotetiska scenarion kan också vara intressanta. 

• Svar på tråden Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?
  • TereseL
    Smecker: Komigennurå, hur långt ute och cyklar är jag? Inlägg #455

O vem e jag då, tråden? 
    www.babydjungeln.se/ <-- Min väninnas tipsblogg för gravida samt föräldrar med barn 0-3 år
  • tmaw
    twain skrev 2012-06-06 19:55:03 följande:
    té! 
    14

Tänkte precis efter jag hade postat att nää det skulle nog varit te!
  • twain
    tmaw skrev 2012-06-06 19:59:35 följande:
    Tänkte precis efter jag hade postat att nää det skulle nog varit te!
    Haha, jag hade nog satt tét i halsen om jag sett en rättelsepostning. 
    14
  • tmaw
    TereseL skrev 2012-06-06 19:57:45 följande:
    Smecker: Komigennurå, hur långt ute och cyklar är jag? Inlägg #455 O vem e jag då, tråden? 
    www.babydjungeln.se/ <-- Min väninnas tipsblogg för gravida samt föräldrar med barn 0-3 år

Positiv och glad för det mesta. Kör alltid med raka puckar. Vet hur du vill ha saker och ting, skulle nästan säga perfektionist. Tycker om vita orkidéer och att shoppa inredningsprylar.
  • Wry
    TereseL skrev 2012-06-06 19:57:45 följande:
    Smecker: Komigennurå, hur långt ute och cyklar är jag? Inlägg #455

O vem e jag då, tråden? 
    Skärpt blondin som vet hur man gör en inbakad fläta. Cyklar till jobbet som bibliotekarie med lunchlådan i cykelkorgen, tycker gul paprika är godast. Avskyr att bära keps. Gift och har tre barn, bor i stan men drömmer om lugnet på landet. Mjölkade kor som barn. Reser hellre till kulturstäder än till chartermål. Alltid målade tånaglar.
  • TereseL
    tmaw skrev 2012-06-06 20:04:54 följande:
    Positiv och glad för det mesta. Kör alltid med raka puckar. Vet hur du vill ha saker och ting, skulle nästan säga perfektionist. Tycker om vita orkidéer och att shoppa inredningsprylar.
    Hahaha! Ja, de vita orkideérna (två) har jag fått denna vecka, och visst, de är fina, men annars gillar jag gröna växter hellre än blommor. Jag shoppar väldigt sällan inredningsprylar. Mest på IKEA Annars stämmer det nog, på gott och ont :) Tack!
    Wry skrev 2012-06-06 20:07:58 följande:
    Skärpt blondin som vet hur man gör en inbakad fläta. Cyklar till jobbet som bibliotekarie med lunchlådan i cykelkorgen, tycker gul paprika är godast. Avskyr att bära keps. Gift och har tre barn, bor i stan men drömmer om lugnet på landet. Mjölkade kor som barn. Reser hellre till kulturstäder än till chartermål. Alltid målade tånaglar.
    Hehe. Tåg- eller bilpendlar till jobbet som lärare/rektorsvikarie. Glömmer alltid lunchlådan. Är vegetarian men gillar inte alls grönsaker speciellt mycket, mert ett nödvändigt ont. Keps funkar inte nej. Sambo och tredje barnet har BF idag... Bor mellan stan och havet och trivs alldeles utmärkt. Uppvuxen i en bonnaby, men inte i en bondefamilj. Helt klart hellre kulturstäder. 50/50 om tånaglarna är målade

Tack! :)
  • tmaw
    Nahemoth skrev 2012-06-06 20:06:48 följande:
    haha åhh! min tur! =)

20-25 år. Bra lyssnare, kreativ och alltid ärlig. Bor i lägenhet. Gillar att gå på konserter men också sitta på ett mysigt café med sköna fåtöljer. Tycker om skogspromenader och häng i lekparken.
Svar på tråden Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?