• Mästaren

Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?

Nick + Avatar, bara nick, bara avatar, potentiellt scenario med ett annat nick eller annan avatar. 

Tanken är alltså att ni ska skriva om detta på personer i den här tråden. Hypotetiska scenarion kan också vara intressanta. 

• Svar på tråden Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?
  • Smecker
    TereseL skrev 2012-06-07 10:20:04 följande:
    Haha, ja, det kan man ju undra. Men jag är relativt säker på att så inte är fallet.
    Du har garanterat rätt, tråkigt men sant. Drömmer
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Sara 751
    Kattdamen skrev 2012-06-07 10:56:43 följande:
    Jag?  
    kvinna 30+. Gift och och har två barn. Bor i en småstad. Det viktigaste i ditt liv är barnen och därefter din man. Du gillar att planera in aktiviteter för barnen. Du vill ha ordning och reda omkring dig.
  • kiwibear
    Paksenarrion skrev 2012-06-07 11:12:32 följande:
    Inget personligt mot just dig men det är tråkigt när folk inte gör en egen analys av någon först
    Sant. Får scrolla igenom lite och se om jag hittar någon jag får känsla för ^^
  • annca
    Kattdamen skrev 2012-06-07 10:56:43 följande:
    Jag?  
    Cirka 27, ett barn flicka 3 år. Lärare, sambo sedan 5,5 år. Han 29 elektriker. 
    Marklägenhet i småstad. En grå och en röd katt...
    Tränar zumba, joggar i skogsspåret, tycker om lila syrener och storblommiga rosa pioner. Skulle vilja resa till N.Y.

Cool ?
    ~*~ Ursäkta mig men hey! Man har väl rätt att ändra sig...? (W.Crafoord)~*~
  • TereseL
    Smecker skrev 2012-06-07 11:13:48 följande:
    Du har garanterat rätt, tråkigt men sant. Drömmer
    Hehe. Sånt är livet vettu.
    www.babydjungeln.se/ <-- Min väninnas tipsblogg för gravida samt föräldrar med barn 0-3 år
  • Kattdamen
    Sara 751 skrev 2012-06-07 11:40:49 följande:
    kvinna 30+. Gift och och har två barn. Bor i en småstad. Det viktigaste i ditt liv är barnen och därefter din man. Du gillar att planera in aktiviteter för barnen. Du vill ha ordning och reda omkring dig.
    annca skrev 2012-06-07 13:04:11 följande:
    Cirka 27, ett barn flicka 3 år. Lärare, sambo sedan 5,5 år. Han 29 elektriker. 
    Marklägenhet i småstad. En grå och en röd katt...
    Tränar zumba, joggar i skogsspåret, tycker om lila syrener och storblommiga rosa pioner. Skulle vilja resa till N.Y.

Cool ?
    Lite av båda är rätt, men inte helt.
    En kopp te, tack.
  • Wry
    sagoskog skrev 2012-06-06 21:34:12 följande:
    Haha! Vilken läskig människa det där verkar varaFörvånad Att jag är kvinna stämmer och åldern är väl godkänd (jag är 25). Jag har varit förlovad med mina barn pappa, men vi är separerade nu och jag har en ny sambo. Mossgröna prydnadskuddar låt trevligt, men mitt hem är ett ganska trist ihopplock med allt från ikea till myrornas. Jag är urusel på inredning. Jag hoppas för guds skull inte att jag är gravid, men även om jag vore så vore det inte första gången. Jag har tvillingar på 4,5 år. Natur tycker jag om. Bingolotto har jag spelat några gånger när jag fortfarande bodde hos mina föräldrar och vann t.o.m. några hundringar, men det är inget jag skulle göra om idag. Sport är det tråkigaste som finns. Jag har aldrig förstått grejen med te/thé/tea, men jag står förmodligen för en stor del av landets kaffekonsumtion. Förutom att mitt nick är ett väldigt vackert ord så kommer det från att jag brukar kalla några av mina kaffemuggar för "sagoskogskopparna". Jag är väldigt förtjust i koppar, framförallt arabia och iittala (sagoskogskopparna).
    Hahaha, inte många rätt, men ändå inte helt off!
  • Moonis
    Paksenarrion skrev 2012-06-07 10:58:47 följande:
    Tjej med skinn på näsan som inte alltid haft ett enkelt liv. Du bryr dig om att visa upp en tuff attityd utåt men egentligen är du för snäll för ditt eget bästa.

25år gammal. 2 barn. Gift. Bor i hus fast inte på vischan utan strax utanför eller i utkanten av en större stad.
    25 år tackar jag för Första stämmer i alla fall men tror inte jag lägger på en tuff attityd. Barn stämde också men inte det andra.
  • Kya
    Moonis skrev 2012-06-07 07:24:08 följande:
    Hm, intressant. Får gärna köra en gissning på mig. Utan att fuskande kolla min profil Demon

tjej, 29 år. Du gick estetprogrammet på gymnasiet och är/var vegetarian. Du fick barn när du var 25, och är fortfarande tillsammans med barnets pappa. Du jobbar troligtvis inom vården alternativt har utbildat dig till socionom.
    The road to hell is paved with good intentions.
Svar på tråden Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?