Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?

Oh my.. do me.

I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Smecker
    TereseL skrev 2012-06-06 09:20:45 följande:
    Ja, precis. Det är exakt vad du vill.

Tar hand om din kropp, den är lite av ditt tempel (den kan ju ge så mkt njutning).

Du är nog någonstans i närheten av eller precis passerat 40, men någon åldersnoja finns inte hos dig, eftersom du vet att du tar hand om dig och ser säkert rätt bra ut, iaf i dina egna ögon, he he.

Du är rak och ärlig och det finns nog lika många människor som imponeras som det finns de som skräms av dig. Detta leder också till att du har ett ganska stort umgänge, men rätt få riktigt nära vänner.

Du pratar inte så mycket om ditt inre och dina känslor. Inte för att du inte står för dem, eller för att du inte skulle ha kontakt med dem, utan för att du anser att du inte har något behov av det. Det fixar du så bra på egen hand så.

Du framstår ofta som trygg och beskyddande, speciellt av det motsatta könet, vilket gör att du har lätt att få människor dit du vill. Därmed inte sagt att du är manipulativ. Du är  nån om allas väl och ve, även om du även leker med en mer hårdhudad persona ibland.

Troligtvis har du ett helt otippat yrke. Ett tippat yrke skulle vara chef eller försäljare. Men du är nog lärare eller snickare.

Så... Haha. How far off am I? 

Inte alls far off.. inte alls. Ålder, kropp, yrke och att jag "leker" med en mer hårdhudad persona är off, resten stämmer förvånansvärt bra.
  • Smecker
    TereseL skrev 2012-06-07 07:14:17 följande:
    Hoppsan, najs

Nästan så jag börjar undra ifall vi bytt kroppsvätskor vid något tillfälle.
  • Smecker
    TereseL skrev 2012-06-07 10:20:04 följande:
    Haha, ja, det kan man ju undra. Men jag är relativt säker på att så inte är fallet.
    Du har garanterat rätt, tråkigt men sant. Drömmer
Svar på tråden Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?