• Wry

Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?

CherstinBovington skrev 2012-06-05 22:37:05 följande:
    Vad tror ni om mig?
    Oblekt blondin från en mellanstor stad. Väljer aldrig körsbärslikör i Alladdinasken. Skrattar gott åt ICA-reklamen, men bara i smyg. Har sökt högskolan till hösten. Vill lära sig spela ett musikinstrument. Dansar aldrig nykter.

• Wry
    sagoskog skrev 2012-06-06 15:45:13 följande:
    Mig mig mig *tjatar*
    Kvinna, 24 år, förlovad. Hade minst ett John Bauer-motiv på väggen in flickrummet, men har gått vidare till mossgröna prydnadskuddar och sirliga silversmycken. Gravid med första barnet. Drömmer om den dag då det blir dags att bygga trädkojor. Har aldrig spelat Bingolotto, men är en hejare på innebandy. Dricker hellre thé än kaffe.
  • Wry
    TereseL skrev 2012-06-06 19:57:45 följande:
    Smecker: Komigennurå, hur långt ute och cyklar är jag? Inlägg #455

O vem e jag då, tråden? 
    Skärpt blondin som vet hur man gör en inbakad fläta. Cyklar till jobbet som bibliotekarie med lunchlådan i cykelkorgen, tycker gul paprika är godast. Avskyr att bära keps. Gift och har tre barn, bor i stan men drömmer om lugnet på landet. Mjölkade kor som barn. Reser hellre till kulturstäder än till chartermål. Alltid målade tånaglar.
  • Wry
    TereseL skrev 2012-06-06 20:16:14 följande:
    Sprallig och positiv. Troligen rådjursögon och svallande hår som alla, såväl män som kvinnor, smälter lite lätt av att titta på.

Har väggord i ditt fräscha, moderna men hemtrevliga radhus.

Är gärna värdinna för parmiddagar, julfirande med släkten osv.

Två barn tror jag... Sambo eller gift.  Jobbar i någon form av projektbaserat arbete, t.ex. inom reklam, heminredning eller liknande.
    Haha, njaa... sprallig, ja. Inte rådjursögon, men väl svallande hår. Inga väggord i min 50-talslägenhet. Är gärna värdinna, men har sällan tillfälle. Ett barn, singel, snart färdig lärare.
  • Wry
    sagoskog skrev 2012-06-06 21:34:12 följande:
    Haha! Vilken läskig människa det där verkar varaFörvånad Att jag är kvinna stämmer och åldern är väl godkänd (jag är 25). Jag har varit förlovad med mina barn pappa, men vi är separerade nu och jag har en ny sambo. Mossgröna prydnadskuddar låt trevligt, men mitt hem är ett ganska trist ihopplock med allt från ikea till myrornas. Jag är urusel på inredning. Jag hoppas för guds skull inte att jag är gravid, men även om jag vore så vore det inte första gången. Jag har tvillingar på 4,5 år. Natur tycker jag om. Bingolotto har jag spelat några gånger när jag fortfarande bodde hos mina föräldrar och vann t.o.m. några hundringar, men det är inget jag skulle göra om idag. Sport är det tråkigaste som finns. Jag har aldrig förstått grejen med te/thé/tea, men jag står förmodligen för en stor del av landets kaffekonsumtion. Förutom att mitt nick är ett väldigt vackert ord så kommer det från att jag brukar kalla några av mina kaffemuggar för "sagoskogskopparna". Jag är väldigt förtjust i koppar, framförallt arabia och iittala (sagoskogskopparna).
    Hahaha, inte många rätt, men ändå inte helt off!
Svar på tråden Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?