Inlägg från: tmaw |Visa alla inlägg
  • tmaw

Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?

Vad tror ni om mig?

• tmaw
    Buscemi skrev 2012-06-04 18:57:16 följande:
    Nu vill jag faktiskt också ha ett omdöme! 

Man, 30 år. Har två barn, bor i lägenhet som ligger i stan (modernt inredd). Har någon form av kontorsjobb. Gillar whisky och kvinnor med väldoftande hår.
  • tmaw
    Helia skrev 2012-06-04 19:40:28 följande:
    Jag vill ju veta vem ni tror att jag är....
    Man kan aldrig påstå att en människas värderingar och känslor är fel

Kvinna, 25-30 år. Bor i en liten lägenhet med din sambo och en svartvit katt. Tycker om att baka och måla tånaglarna i festliga färger. Försvara gärna svaga människor och tycker att rätt ska vara rätt. Handlar på Ica och pratar alltid glatt med kassabiträdet.
  • tmaw
    Nyfiken gul skrev 2012-06-04 19:45:18 följande:
    Och vad säger ni om mig då?
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-

Du bor i radhus med din familj. Din man är en hemmafixare men du skulle vilja att han slutförde vad han börjat på, innan han börjar på något nytt. Du tycker om att vara ute mycket och skulle vilja ha en liten vit hund men är osäker på om tiden finns då det är ganska mycket fläng mellan barnens olika aktiviteter och så. Du är oftast väldigt glad och har mycket energi, det ska krävas en hel del för att du ska tappa humöret. Pratar dock inte gärna om dig själv.
  • tmaw
    Kya skrev 2012-06-04 20:02:44 följande:
    Du har 20 kilos övervikt pga för mkt läskdrickande. ut och rör på dig! 
    The road to hell is paved with good intentions.

• tmaw
    Kya skrev 2012-06-04 20:02:57 följande:
    Vem är jag?

Kvinna 23 år. Bor i lägenhet med jämnårig sambo och en hamster. Tycker om pizza och tv-spel men även att springa för dig själv med musik i hörlurarna. Har en stor tatuering med blommor av något slag. Jobbar som målare.
  • tmaw
    Helia skrev 2012-06-04 20:15:08 följande:
    Man, 30+, fru och 3 barn. Jobbar som snickare men vill utbilda dig till byggnadsingenjör... Din stora last i livet är öl och chips på helgerna och att du alltid måste ha nåt projekt på huset
    Man kan aldrig påstå att en människas värderingar och känslor är fel

Ölen satt bra men resten stämde ej.
  • tmaw
    pappandreo skrev 2012-06-04 20:18:39 följande:
    En tjej runt 23,5 år som gillar att äta goda mat du lagat själv. Du älskar kött och potatis och goda såser samt får nostalgitripp när du hör gamla goda låtar på radion du kommer ihåg ifrån tonåren. Du gillar att läsa tidningar typ skvallerblaskor och Vecko Revyn. Du satt klistrad vid Big Brother men nu börjar intresset falna och du kan lika gärna se på Mästarnas mästare. I övrigt är du en sportig hurtbulle som gärna tar en löprunda eller går på ett favoritpass på gymet. Du gillar inte katter men däremot hundar går bra. :)      

Gillar inte bb och skvallerblaskor, gymmet går bort men annars stämde allt väldigt bra.
  • tmaw
    Kya skrev 2012-06-04 20:23:11 följande:
    Du har en taskig självbild, men ett stort sinne för humor och gillar hästar!

Nej, nej och nej...
Svar på tråden Vilka fördomar väcker det nick och den avatar en person har valt?