Inlägg från: MissFörstånd |Visa alla inlägg
  • MissFörstånd

Juni-barnen

Har försökt läsa ikapp massor idag .

Pluttan - Om Vincent somnar i famnen eller soffan runt 22 brukar jag lägga honom i sin säng och då sover han till 02, sen sover vi tillsammans

Ska till Bvc bu i veckan, ska bli spännande och se hur mycket han växt.

• MissFörstånd

Halloj tjejer!

Hoppas allt är bra med er, min iphone är på lagning vilket gör att jag bara hinner kika in här när jag verkligen tar mig tid att sitta vid datorn och det är inte ofta.

Vincent är nu 8 veckor och så otroligt snäll. Jag delammar fortfarande och det funkar bra för oss, han sover på nätterna typ 23-04 och äter vid 5 sen sover vi till 8 . Jag är glad för så hade vi det inte med dottern som hade kolik! Väger nu 6065g och är 60 lång. Gick upp 895 gram på TVÅ veckor :-O

Är det någon annan som har svårt att få i sig mat? Jag vill inte ha, är inte sugen på nått, äter bara för att jag bör göra det.       

ღ ♥Joline 2007 - Bebis 2012♥ ღ
  • MissFörstånd

Stjärnfrukt - GRATTIS!!! Min sambo är inte så mkt för romantik eller bröllop men häromdagen sa han: ja det kanske vore kul att gifta sig på dopet :-O. Gissa om jag blev chockad, men han för nog fria ordentligt först .

Jag har gett mig f*n på att ge det ett seriöst försök att helamma och jag tror att jag lyckas! I två hela dagar nu har Vincent bara ammat och inte behövt ersättning. Han är en mycket piggare kille också. På dagen ammar han var tredje timme och på natten sover han 21.30-4 ungefär. Lovely! Han verkar mättare på bröstmjölken än på ersättningen. Helamning för mig har vara varit en dröm, trodde aldrig jag skulle klara det

• MissFörstånd

Aikotakara - kan känna igen det där till viss del och det är inte så kul! sambon ville att vi skulle delamma så han också fick vara med, men ärligt det är ju jag som tar nätter, dagar och han kanske kan ta två mål/dygn! Han kan ju göra allt annat så därför började jag helamma igen . Hoppas verkligen det löser sig, ett tips är att verkligen prata med honom om att det är jobbigt! Jag kan känna på em kanske jag vill åka någonstans men sambon vill vara hemma efter en dag på jobbet. Han förstår nog inte att mitt jobb är ju i hemmet så när han kommer hem är jag less på att vara hemma.

Fjärde dagen avklarad med helamning! Lycka!!!

• MissFörstånd
    RocketQueen skrev 2012-08-27 10:11:12 följande:
    Har alla övergivit fl för fb nu?

nejdå, men min iphone är på lagning så jag kollar varjel fl eller fb lika ofta nu. men snart så

jag verkar inte vara inbjuden till fb gruppen isf för den vet jag inget om   

• MissFörstånd

bjöd in mig själv till gruppen

ha´r nu helammat sen i torsdags    

• MissFörstånd

Vincent blir tio veckor på onsdag och nu har jag gått ner 16 av 20 kilo. Så bara fyra kilo kvar nu!!

• MissFörstånd
    stjärnfrukt skrev 2012-08-27 22:28:05 följande:
    Vill någon vara snäll och lägga till mig i fb-gruppen?! Ingen som gjorde det när jag frågade sist :(
    FL Juni-Barnen <--- sök på den sidan och skicka en förrågan att gå med i gruppen så blir du godkänd. Jag gjorde det igår kväll och kom med nu på morgonen.
  • MissFörstånd

Stjärnfrukt - sök på FL juni Barnen så ansöker du om att gå med i gruppen där.

Nu är iphonen tillbaka så nu kan jag kika in oftare. Det tog ju "bara" två och en halv vecka. Telia har krånglat massor!

• MissFörstånd

Mysigt med alla dop och all planering, älskar att planera också. Vi kommer nog ha dop i nov. Dottern var sex månader och jag vill att klänningen, som min mamma virkat, ska passa .

Svar på tråden Juni-barnen