Inlägg från: MissFörstånd |Visa alla inlägg
  • MissFörstånd

Måste bara fråga: ni som fått urakut snitt? Vad menar ni? Förlossningen här pratar bara om planerat snitt, akutsnitt (man är vaken men det är bråttom) och katastrofsnitt (man sövs och det är väldigt bråttom). Därför förstår jag inte riktigt vad det är ni menar.

• MissFörstånd

Ah bra då vet jag vad ni menar med urakut. Tycker det är ett litet konstigt ord. Jag gjorde akutsnitt med dottern och det var inte panikbråttom men lite iaf.

ღ ♥Joline 2007 - Bebis 2012♥ ღ
  • MissFörstånd

När vår dotter var liten skrek hon också så, vi trodde hon var vaken men nu i efterhand kan det säkert varit nattskräck. Det enda som funkade för oss var att gå ut på altanen för att få frisk luft och lugna henne. Sen somnade hon lugnt om igen. Sommar som vinter går vi ut om hon vaknat och skriker hysteriskt och hon lugnar sig direkt.

• MissFörstånd

Zenoble - har du sånna värmare? En kompis fick i maj för två år sen och hon gick i tjocktröja med dragkedja hela sommaren annars fick hon mjölkstockning på en gång. Det fick inte ens blåsa lite lite mot brösten.

• MissFörstånd

LillaGrynet - Härligt att läsa om din förlossning som du verkar vara nöjd med! .

ღ ♥Joline 2007 - Bebis 2012♥ ღ
  • MissFörstånd

Gammelmamma - det kan ta upp till ett eller flera år tills känselnerverna hittar tillbaka till varandra OM de gör det. Det kan vara så att man aldrig får tillbaka full känsel, men efter sex månader har jag för mig att det ska vara ganska ok.

Svar på tråden Juni-barnen