Inlägg från: MissFörstånd |Visa alla inlägg
  • MissFörstånd

Juni-barnen

Pluttan skrev 2012-09-09 10:28:53 följande:
    Jag har idag också upptäckt början till en liten sylvass tand hos Isabella. Hon blir 3 månader på lördag nästa vecka.

Det är så häftigt! Men samtidigt inser man att de inte ät pluttbebisar längre . Den jag känner är inte så vass, men det kommer nog
    ღ ♥Joline 2007 - Bebis 2012♥ ღ
  • MissFörstånd

Väldigt tyst härinne... Vincent mår bara bra och är tre månader och en vecka. Vi har inte börjat med ngn mat eller gröt och han visar inte jättestort intresse för det heller än, alltså att han tittar på oss när vi äter. Jag delammarn IGEN, han är så sjukt hungrig och det räcker inte riktigt med bröstmjölken. Kanske skulle vara bra att ge honom gröt så han blir mätt .

• MissFörstånd

Vi ska på Bvc imorgon och Vincent blir 4 månader nästa helg så det blir väl vår fyra-månaderskoll. Allt funkar bra här. Ammar hela tiden förutom ett mål på kvällen innan han somnar för natten då han får 120 ml i flaska. Han vaknar och ammar ca 3-6ggr/natt, känner mig ganska sliten men det blir väl bättre.

Har gett honom smakis på gröt två gånger och en gång potatis/majspure och han älskar mat. Vågar inte ge så mycket bara

• MissFörstånd

Hej!
    Vi har det bara bra, Vincent blir fyra månader på lördag och har idag vänt sig från rygg till mage . Jag mår bra och har ca tre kilo till inskrivningsvikt.
    Känns som det var nyss vi klagade över viktuppgång, illamående och foglossningar .
    Är det bara du som inte har Facebook? Trist, men såklart du ska göra som du vill. Mycket aktivitet på fb.

• MissFörstånd

Nu har vi haft dop, i söndags, och allt var jättefint! Dock har båda barnen vattkoppor! Men det gick bra, de är inte så påverkade av det.

Är två tjejer från den här tråden som plussat igen . Kan inte deras nick här på fl.

Hur mår ni annars?

• MissFörstånd

Har bett de komma in och skriva här nu.

Tror vi har varann på instagram. Pallonhaj12 är jag :).

Nu är Vincent 5 månader. 8150 gram, 69 vm lång .

Imorgon se jag anordnat en loppis är i byn för leksaker och barnkläder. Hoppas många kommer, annars är det lite trist.

• MissFörstånd

Halloj! Vet inte om ngn kikar härinne men jag skriver ändå. Imorgon blir Vincent 11 månader!! Vart tar tiden vägen?!. Han står själv typ 30 sekunder och tar ca 3 steg men den blir han lite skraj .

• MissFörstånd

Cataleya - Grattis! När är det beräknat?

Saknar dig på fb!

Jag längtar efter en till liten bebis men sambon säger att två räcker. DOCK är han väl medveten om hur bebisar blir till och där bangar han inte så vi får se .

• MissFörstånd

Oj vad trist! Hoppas inte det händer igen!

Jag har försökt lägga till dig också i gruppen men det går inte. Har du ändrat någon inställning?

• MissFörstånd

Jag är gravid! De som hänger på fb vet det redan men tänkte berätta det här också. Är i v 6 nu . Inget planerat men ack så välkommet.

• MissFörstånd

Pluttan - Tack . Måste bara fråga, när fick du din dotter? Vad heter hon? Är lite virrig, eller mer än vanligt nu kan man säga

Svar på tråden Juni-barnen