Juni-barnen
Jag är rädd att benen inte blir som dom ska, sen sitter hon ju rätt tight mot mej, ska det vara så?
Är det någon som har tips på en bra bärsele annars?
Ammar alltid vid sänggående och då somnar August gott om han inte gjort det innan.
Sedan 2,5 v. tillbaka har mitt avslag blivit ljusrött igen och ökat. Igår och idag mer än innan. Någon som också haft det så? A är 7 veckor idag och med de andra två barnen hade avslaget slutat när de var en månad...
Dop i övermorgon så här grejar vi för fullt. Bara närmaste familjen som kommet så vi blir 20 personer men det är ju att greja med ändå.
Gillar inte heller fasta tider och metoder. Alla våra tre barn har fått mat och har sovit när de har visat att de velat det och det har känts bäst för oss. Hellre mata en gång extra på kort tid än att trycka i extra mat när han inte vill ha...
Vi har Folksam till alla tre barnen, mig själv och diverse annat.
August vägde 6 140 g. och var 57,5 cm. lång på 2-månaderskontrollen i tisags. Han vände sig från rygg till mage för första gången i förrgår och är riktigt stark i nacken. Har riktigt fått till det med tummen också så han kommer alldeles säkert bli en riktig tumsugare. Nöjd med livet för det mesta, underbart :)
Här kostar det 75 kr/gång om man köper 10-kort. Helt överkomligt som tur är efter som vi dessutom har 5 mils resväg en väg.
Har gjort en vänförfrågan: Catrine Ekström, Hedekas. Är en närbild av mig. Lite jobbigt bara att man inte ser era "Fl-namn" på Fb, kommer ju inte veta vem som är vem.