• sui

Sydkorea

Hej!

Jag undrar om det finns fler här som väntar BB från Sydkorea? Vore kul att följas åt!
    Vi har haft vår ansökan där i lite över månad, och räknar med att få vänta länge till...

• Svar på tråden Sydkorea
  • Lapinette

soffanloppan och ullronj - stort grattis till BB!! Hur känns det? För mig/oss så har det här hela tiden varit så himla avlägset ... och nu går våra papper äntligen iväg !

Så himla spännande!!! 

• Lapinette

Vi är vana vid att resa och bokar jämnt allt själva, flyg, hotell etc. men jag tror att i en sådan här situation och med så kort varsel kan det vara skönt att någon annan ordnar det åt oss.

• soffanloppan
    Lapinette skrev 2012-05-28 14:43:13 följande:
    soffanloppan och ullronj - stort grattis till BB!! Hur känns det? För mig/oss så har det här hela tiden varit så himla avlägset ... och nu går våra papper äntligen iväg !

Så himla spännande!!! 

Hej!

Det känns overkligt. Som du skriver så väntar och väntar och väntar man och till slut händer det! :)
    Nu har vi väntat lite mer än en månad på RB och hoppas att man får åka snart, men som sagt, det kan komma att dröja. Hoppas ni inte behöver vänta länge på BB :) *håller tummarna* 
  • Hjärtat längtar
    Lapinette skrev 2012-05-29 10:50:13 följande:
    Idag går våra papper iväg till Sydkorea  !

STORT GRATTIS till BB-väntandet!!! Skrattande
  • Eliste

Då är det bara att vänta:)...igen:). Våra skickades 16 maj så jag förstår förväntningarna:). Spännande resa detta:).
  • soffanloppan

Vad roligt!! :) Hoppas ni inte behöver vänta länge!
  • Skalman

Vad kul att så många hittat hit. Har det kommit några BB och RB nyligen någon som vet?

• soffanloppan
    Skalman skrev 2012-05-29 21:02:35 följande:
    Vad kul att så många hittat hit. Har det kommit några BB och RB nyligen någon som vet?
    Det har inte kommit några nya RB på sistone. BB verkar rulla på som vanligt. Nu håller vi tummarna för flera RB & BB :) Någon som vet vad den nya lagen innebär?
    // Sofia 
  • ullronj

Hoppas ni andra snart får era BB, det var en stark känsla att få det. Kom som en stor överraskning för oss att få det redan i början av mars.... jag trodde inte att vi skulle få det förräns i juni/juli om vi hade tur.... nu hoppas vi på RB snart......

Svar på tråden Sydkorea