Sydkorea
Hej!
Jag undrar om det finns fler här som väntar BB från Sydkorea? Vore kul att följas åt!
Vi har haft vår ansökan där i lite över månad, och räknar med att få vänta länge till...
Hej!
Jag undrar om det finns fler här som väntar BB från Sydkorea? Vore kul att följas åt!
Vi har haft vår ansökan där i lite över månad, och räknar med att få vänta länge till...
soffanloppan och ullronj - stort grattis till BB!! Hur känns det? För mig/oss så har det här hela tiden varit så himla avlägset ... och nu går våra papper äntligen iväg !
Så himla spännande!!!
Vi är vana vid att resa och bokar jämnt allt själva, flyg, hotell etc. men jag tror att i en sådan här situation och med så kort varsel kan det vara skönt att någon annan ordnar det åt oss.
Idag går våra papper iväg till Sydkorea !
Vad kul att så många hittat hit. Har det kommit några BB och RB nyligen någon som vet?
Hoppas ni andra snart får era BB, det var en stark känsla att få det. Kom som en stor överraskning för oss att få det redan i början av mars.... jag trodde inte att vi skulle få det förräns i juni/juli om vi hade tur.... nu hoppas vi på RB snart......