Hej alla! Mariposa: hur går det för dig?? Mår du bättre nu, mindre trött? Helt fantastiskt att du faktiskt är gravid. Tack för era frågor om hur det går för mig! Det värmer Germany, tack för att du frågar och jag ska absolut kika in i den tråden du föreslår. Jag har faktiskt varit i kontakt med Penny, eftesom flera här PÅ FL varit hos henne och rekommenderar henne. men dels är det en dyr behandling också hos henne och dels tycker jag det verkar lite läskigt att åka till en kvinna i Grekland som ska börja skära i min livmoder... Men samtidigt är det som sagt många som verkar ha blivit hjälpta av det. När jag nämnde detta för läkaren på KK sade han "tycker absolut inte du ska åka någonstans i Grekland eller Turkiet och utföra något liknande"... Ahhh, vem ska man lyssna på?! Så vi försöker få till en remiss här i Sverige för att kolla endo. Hoppas. Sedan är det det här med sjölvmedicinering som många ögnar sig åt. Jag har läst en hel del om detta på FL men vet inte heller om jag vågar.... Ska höra med kliniken om medicinerna först. Jodå, jag var hos Lotta! Det kändes verkligen bra att gå till henne. Man blir lugn och harmonisk bara av att vara där. Tusen tack för att du rekommenderade henne!! Jag har inte hört vad sm hände med er och strulet med sista IVF men vad bra iaf att ni får en till omgång! Varför tror de inte att de funkat hittills? Lågt AMH var det, eller hur? Ja, du kommer verkligen kunna massor om ÄD om det skulle bli er tur. Men jag håller tummarna för att den extra, inte planerade IVFen faktiskt blir den slutgiltiga och den som leder till det vi alla kämpar för. Myran: visst åker ni ner på onsdag?? spännande! Ska tänka på dig då och hålla tummarna hårt!!! Kram till alla