• Pippi70

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Bli rejält ot

• Pippi70

Äsch... Gillar ej min iPhone:). Är rejält otålig nu skulle det bli!!

Har svårt att tänka på något annat nu när det närmar sig!!

• Pippi70

Tack myran! Försökte tänka så, att de vet säkert vad de gör.. Men ändå håller man på att nojjar sig...

Hur går det för dig? Fick du huvudvärk i början när du börjar med progynovet?

Har du börjat äta dem ännu?

Jag har fått en så väldigt jobbig huvudvärk.. Och har läst lite bakåt här i tråden att de är fler som upplevt det.

Är förkylningen bättre? Kram

• Pippi70

Godmorgon på er alla:) vill önska er alla en glad o trevlig påsk!

Karin: hur mår du? Ska du testa nån gång i helgen?

Hoppas hoppas det blir plus!!! Håller tummarna så mycket jag kan!

Myran: tror det är klokt att du tar b

• Pippi70

Ska sluta göra inlägg på iphonen...

Myran: tror det är klokt att du tar både antibiotika o kortison.

Skadar ju inte! Knapra på du:)

MiaFia: hoppas du får besked snart när det blir dax!!

Tycker också väntan är jättejobbig!!

Kommer klättra på väggarna mellan ET o testdag!!

Alla våra datum vi fått av kliniken är preliminära så vi vågar inte boka flyget riktigt ännu..

Kramar

• Pippi70

Vilka underbara nyheter Vinkan!!

Ett stort grattis till era små!!

Tack mariposa för ditt inlägg. Jag är lugn nu och oroar mig inte längre för det.

Hoppas nu allt bara ser bra ut på VUL på tisdag!! Är så nervös, men oxå förväntansfull:) det närmar sig!

• Pippi70

Åh vad roligt Karin!! Blir så himla glad:)

Ska du göra nytt blodprov snart igen och se stegringen? Har du fått veta något om donatorn? Stor kram

• Pippi70

Hej igen:) var nyss på VUL och slemhinnan var redan 9,5 mm och inga cystor syntes till, var lite nervös för det eftersom jag fått avbryta flera IVF försök pga just cystor. Men nu verkar allt bara gå som det ska:)

germany: kul att du kikar in i tråden lite då och då och hejjar på oss!!

Läste i en annan tråd att du är i v 20 nu!! Otroligt vad tiden går! Även om jag just nu tycker den står alldeles stilla..

Halva graviditeten har du gått igenom och jag är så glad att du mår bättre!!

Kram på dig!

• Pippi70

Vad spännande Karin!!! Just nu vill jag också vara där du är! Tycker denna väntan är jättejobbig..jag försöker ta en dag i taget och inte tänka så mycket men det är ju omöjligt.

Har så många förväntningar som jag samtidigt försöker dämpa, att chansen att bli gravid är så mycket större ,gör mig både jätteglad och jätterädd..

Det som jag är mest nervös för nu är att det inte ska bli så många ägg.. Att de inte blir befruktade.. Att vi inte får några till frysen ..tänker ju att om det inte fungerar första försöket så kanske det gör på andra..? Men om vi inte får några till frysen är det liksom kört..

Tänker på dig Ny i Gbg ... Hur går det för er? Har ju läst här i tråden att det hände er och att ni misslyckades med ert försök. Ska ni försöka igen? Betala allt en gång till?

Myran? Vilken dag åker ni ner?

Vi åker antagligen ner den 14/4

Miafia, har du fått din plan ännu??

Måste vara nervöst och jobbigt att inte veta när det ska ske, även om det är preliminärt.

Kram på er alla fina

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?