Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
Hej på er! Måste bara skriva några rader här..och kanske blir det fler gånger.
Det är så kul att få läsa om er alla som lyckats att bli gravida genom ÄD.
Har ägnat hela helgen åt att läsa igenom hela denna tråden,tagit till mig alla era tankar,tips o funderingar!
Jag är 42år, har 3 stora barn (2 är vuxna) Skild från ett dåligt äktenskap som varade alldeles förlänge.
Träffade en underbar man för ett och ett halvt år sen som inte har några barn tidigare och på den vägen är det.
Från när vi tidigt i våras bestämde oss för att försöka bli gravida har jag pendlat mellan hopp o förtvivlan
många gånger. Framför allt känner jag mig helt plötsligt så gammal,har alltid känt mig ung innan och ser också ung ut!
Har ett väldigt lågt AMH värde,ingen regelbunden mens och vet inte om jag har haft ÄL på länge.
Vi står nu inför ett försök med IVF,kanske kanske kan jag klämma ut några fler ägg...men har förstått att chansen är liten och att äggen antagligen kommer vara skruttiga.
Tanken på ÄD mognar mer o mer och jag tror det kommer vara det som blir aktuellt för oss.
Så fort vi har fått domen om att det inte blir några ägg...(har inga förhoppningar om det,men måste försöka minst en gång med det)
Då kastar vi oss in i ÄD världen Inte helt enkelt vad jag har förstått...men är väldigt tacksam för allt ni skrivit
och delat med er av!
jag fortsätter läsa med spänning om hur det går för er alla och önskar er lycka till och många plus
Kram /Pippi