• myran6801

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Callimero, du behöver inte oroa dig för katetern. Jag var oxå orolig men de sätter dit den när du fått ryggbedövningen så det känns inte ett dugg. Att ta bort den kändes inte heller. Men jag som får uvi jätte lätt fick det såklart. Bad om antibiotika i förebyggande men de viftade bara bort det.

De syr under huden med ett stort stygn förklarade läkaren och så sätter de som stripes över såret. Man behöver inte ta bort några stygn, det försvinner av sig skälvt. Stipesen trillar av så småningom. Efter en veckan tar man bort förbandet och sätter på kirurgtejp.

• myran6801

Snartgravid, jag tänker inte på att det är en donator för att vara helt ärlig. Det känns så oviktigt. Vi fick några celler till skänks men de är helt våra ändå.

• myran6801

Visst skulle det vara underbart att se små drag fr mig och kanske finns de där men nu vågar jag inte riktigt söka efter dem. Men en lustig sak är att flickan har ett öra som påminner om mitt ena öra, lite spetsigare. Undrar om det är ngt som kan ha påverkats av mig magen.
    Inte alla genetiska barn ser ju ut som deras föräldrar.

• myran6801

Hoppfull, njurarna gör jätte ont i ryggen. Jag fick förstorad njure under graviditeten och det gjorde fördj.... ont. Trodde jag skulle dö.
    Det är nog tarmarna du känner av.

• myran6801

Har inte känt av njuren sen barnen kom.
    Vi kämpar på med matning så Louise har ökat bra o även William som nu är en riktig liten knubbis.

Ja det där med vagn är en hel vetenskap. Mina krav var inte för bred och inte för tung. Det blev två att välja mellan och den ena var barnen vända framåt och det ville jag inte. Utbudet är lite mindre när det gäller tvillingvagnar oxå.

• myran6801

Längtan, förstår att du mår skit just nu. Det måste man få tillåtelse att känna. En stor kram kära du.

• myran6801

Längtar, lider med dig. Det är ingen tröst men jag vet vad du måste genomlida. Man blir så ledsen och det spelar ingen roll att det är tidigt. Stor kram

• myran6801

Hoppfull, 1000 grattis till dina två tickande hjärtan!!!!!! Så glad för din skull!!! Kram

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?