• myran6801

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Pippi, vilken mardröm du var med om! Men skönt att allt löste sig på bästa sätt! Nu är det inte långt kvar tills du är i Spanien igen.

Själv har jag nu gått in i v15 och magen växer i snabb takt. Det går inte att dölja att det är små liv därinne. I förrgår fick jag plötsligt jätte ont på högra sidan högt upp i magen senare flyttade det sig neråt och på natten gjorde det riktigt ont. Det fortsatte hela gårdagen så på em ringde jag gynakuten och de tyckte jag skulle åka in. Så det var bara att packa ihop sig och ta sig in till stan från ön. Fick vänta tre timmar på akuten men det var det värt för båda filurerna sprattlade och hjärtana slog fint. Den ena ligger långt ner och trycker på urinblåsan vilket gör ont plus att jag har mkt växtvärk i livmodern. Två små tar plats!!!

Kram alla

• myran6801

Pippi, grattis till två små finingar!!! Nu kommer det gå fin fint ska du se!!!! Kram kram

• myran6801

Callimero, jag mår bra men har rätt mycket gravidkrämporð??
    Magen syns väldigt tydligt nu och när jag var hos BM mätte hon den och jag var då i v19 och magen var stor som v24.

Förstår så väl dina funderingar kring donatorer. När vi var i Alicante var jag jätte frustrerad när jag tittade mig omkring. Inte en enda blond lång kvinna. Men vi får hoppas de är seriösa i sina val.

Kram

• myran6801

Pippi, men fy så nervöst. Men vi hoppas det är ofarligt. För vi är ju många som blödit. Kram

• myran6801

Pippi, hur mycket progesteron tar du? Jag ökade till 3 om dagen när jag fick min blödning. Kram

• myran6801

Kära Pippi, jag blödde oxå kraftigt och trodde allt var kört men fick komma på vul för att stilla min oro. Jag hade trosskydd i början just för jag sedan småblödde. Det var någon här i forumet som förklarade att innan vecka 12 förstår kroppen inte att den är gravid vid ÄD och det är därför det är så vanligt med blödningar. Vila mycket och försök att inte oroa dig. Precis som Germany skrev så är vi många som besökt gynakuten så tveka inte att göra det om du känner dig orolig! Kram

• myran6801

Xxxxxx02, jag har åkt hem samma dag som et vid båda mina äd. Har blivit gravid båda gångerna. Första ggn slutade dock i mf. Men nu är jag gravid i v22 med tvillingar. Så jag tror inte du behöver oroa dig för det.

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?