Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
EmmaoPer, jag hade småblödningar av desolette och när jag frågade min gyn och även klinikem sa de att det inte var ovanligt. Jag hade dock inte ont i magen.
EmmaoPer, jag hade småblödningar av desolette och när jag frågade min gyn och även klinikem sa de att det inte var ovanligt. Jag hade dock inte ont i magen.
EmmaoPer, om du har ont i magen tycker jag absolut du ska fråga klinken och får du inte tag på dem åk in till gynakuten. Man ska inte behöva ha ont och inte heller vara orolig.
Callimero, vi efterfrågade blond och blåögd donator och det gick ändå fort i Alicatante. Barcelona hade mer problem så det var ju en av anledningarna till att vi bytte. Hoppas det ordnar sig snabbt för er.
Callimero, har funderat på det där med hur noga de är och ska jag vara helt ärlig tror jag inte de är så noga. Men nu bryr jag mig inte om det för i många familjer är inte barnen lika sina föräldrar trots de är genetiska. Resonerar som du, jag är lycklig om det blir ett barn. Kram
Mariposa, grattis till två små finingar. Du ska se att de goar in sig ordentligt nu! Håller såklart tummarna.
Germany, vilken fin ide med en tråd att samlas i för gravida kämpare. Jag säger som övriga, jag hoppas innerligt att jag kommer att platsa där. Vågar inte hoppas än på ett tag . Det är väl min historia som spökar.
Kram alla
Karin, härligt att höra att allt såg bra ut på vul. Skönt också att du blir omhändertagen av MVC. Lycka till nu! Kram
Snart lycklig, såklart du är välkommen. Men hoppas du slipper komma hit och att det går bra med din äggsamling! Kram finaste du
Strandhem, välkommen hit! Har du varit i Spanien och isåntfall var? Om det var en vecka sedan du var på ET så har du väl testdag väldigt snart?
Pippi, förstår att det kan vara skönt med en paus fr bebisverkstaden. Har flera ggr under de senaste åren undrat vart livet tog vägen. Ingen som varit i denna cirkus kan förstå hur jobbigt det är och utåt måste man hålla en fasad så att ingen upptäcker vad man håller på med.
Vad bra att du kan fråga Falun till råds om stödmediciner. De är ju den kliniken i Sverige som är mest öppna för kortison, trombyl och Fragmin vad jag förstått. Skönt att inte behöva laborera helt på eget bevåg. Ang antibiotika så kan det kanske vara svårare men säg att du har haft flytningar osv så kanske de kan skriva ut en kur som du kan ta innan ET.
Har just sett två små små hinnsäckar på vul! I eftermiddag får jag veta dagens hcg värde. Kram