Tack för lyckönskningarna Karin71 och Pippi70 :) Om allt går bra blir det 2 till mig och 3 till frysen, men är nervös för att dom ska sluta utvecklas. Har hänt mig själv flera gånger om i ivf-svängen men förhoppningsvis har donatorn toppenägg. Känner mig lite "girig", hade velat ha ännu fler ägg men på kliniken var dom tydliga med att dom siktar på ca 8 (vilket vi fick), men att dom inte vill stimulera fram fler. Det är säkert klokt, men eftersom det alltid är bortfall utefter vägen (speciellt med upptining etc) vill man ju ha så många som möjligt...
Jag skulle också välkomna tvillingar men om sanningen ska fram är det snarare pengar och tid som gör att jag vill ha två ägg tillbaka. Vill ju helst slippa en helt ny cykel, det tar på psyket och plånboken att vänta och sen köra på från början. Så lika bra att ge två en chans tänker jag i nuläget iaf. Min man vill gärna ha två på en gång, men han slipper ju alla de fysiska problem som det kan innebära under en eventuell graviditet... Nåja, man får ta en sak i taget.