• myran6801

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Pippi70, denna gång kommer säkert vädret vara mkt bättre!!! När vi var nere i december hade vi jätte tur för det var sol och kring 15 grader. Vi kunde till och med sitta ute och äta på lunchen. Om ni väljer att bo Alicante finns det ett jätte fint hotell precis vid stranden som tjejerna i den engelska sajten jag brukar läsa har tipsat om. Vi bodde mitt i stan på ett ok hotell men ingen lyx. Vi åt på en bra restaurang, ska kolla vad den hette om du vill ha tips. Vi har pratat o vi åker nog söndag till tisdag, åker hem samma eftermiddag som ET. Vi kollade lite på flygbiljetter och det blir nog smidigast och billigast så. Hoppas nu bara att frysisarna klarar upptining. Hur många ska ni sätta in?

• myran6801

Karin71, skönt att förflyter som det ska. Spännande att höra hur många ägg det blir på ÄP.

Pippi70, super att ni kan låna lägenhet i Alicante. Vi har bekanta som har lägenhet där men vi vågar inte berätta att vi ska dit. Sist vi var där såg jag en tjej fr jobbet på flygplatsen men jag gav mig aldrig till känna. Vi har ju inte berättat för någon förutom min mamma vad vi gör. Om det skulle bli en bebis kommer de flesta säkert förstå det är ivf men de behöver inte veta om äd. Imorgon ska jag på vul och ta injektionen.

• myran6801

MiaFia, mensen ska ju komma inom 7 dagar efter man slutar med kartan. Jag är ingen expert men jag skulle börja när kartan är slut . Min klink vill att man gör vul dag1-3 och om allt ser ok ut , inga cystor så börjar man med östrogen. Kan du inte maila el ringa kliniken o fråga.

• myran6801

Pippi, jag lever som vanligt. Har i alla år med ivf provat allt och nu orkar jag inte längre. Hoppas helt enkelt det går vägen ändå
    Kram

• myran6801

Grattis Karin!!! Skönt att allt gick smidigt o lätt!!! Nu håller vi tummarna!!! En fråga, satte du in ett el två blastisar?

• myran6801

Karin, njut av solen och värmen!!!! Vi har skitväder hemma.

Ego, har blivit dunderförkyld. Undrar om nedregleringssprutan påverkar immunförsvaret för förra ggn blev jag oxå sjuk några dagar efter sprutan.

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?