Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
Cecini, å vilken guldklimp!!! Så perfekt!!!! Grattis fina du och tack för att du delar med dig av ditt mirakel. Det gör det lättare att gå vidare och våga försöka en gång till. En stor grattiskram !!!!
Cecini, å vilken guldklimp!!! Så perfekt!!!! Grattis fina du och tack för att du delar med dig av ditt mirakel. Det gör det lättare att gå vidare och våga försöka en gång till. En stor grattiskram !!!!
Cecini, du är så gullig!!! Tack för att du gör det lättare för oss andra för jag tror vi alla funderar just på hur kommer man att känna. Kram
Hej fina vänner!
Jag mår bättre och har faktiskt vågar börja planera för ett försök till med våra frysisar. Men en sak som jag inte riktigt vet hur vi ska göra är om vi ska sätta in två eller en. Vi satte ju in två sist. Men min man är tveksam för han menar att det är riskfyllt och extra jobbigt med två sen. Jag är såklart rädd att samma sak händer igen men jag vet inte om två påverkar. Jag har ju hunnit fylla 45 så man är ju inte jätte ung . Tidigare resonerade jag att bäst att få två för det blir inga fler chanser till syskon.
Kram M
Halloj vänner, andra p-pillret taget idag. Mot FET i april...! Kram
Å vad roligt att så många är på gång! Nu hoppas vi på lycka för oss alla!
Kram
Hej! Intressant att ni i Valencia inte behöver ta p-piller. Jag gör det som går i Alicante. Är på G nu och nästa vecka ska jag ta nedregleringssprutan. Gillar den inte och så ska jag börja med progynon.
Kram
Pippi70, jag tar sprutan hos min Gyn. Hans sköterska tillika fru tar den. Ska ju dit på vul för att få ok att ta sprutan och börja med progynon.
Germany, kära vän, gullig du är som stöttar oss. Det blir kortison och barnalbyl på eget bevåg. Sedan blir det Clexane fr ET på klinikens inrådan.
Kram
MiaFia 2012, välkommen hit. Vad kul att vi är några stycken som är på G. Jag äter oxå p-piller just nu och ska sprutan på torsdag. Så vi verkar väldigt lika! För vår del är det FET denna gång då första försöket slutade i mf. Vi planerar insättning kring den 15-17 april. De borde bli ungefär lika för dig tror jag. Har inte mina anteckningar fr första försöket här men jag kan kolla hur det var vid vårt första försök.
Pippi70, ja verkligen lustigt att vi är så synkade!!! Vi är dock i valet och kvalet om vi ska åka ner redan den 12 för insättning då. Det är nämligen första möjliga datum men först var jag inte säker på att jag kunde vara ledig då. Vart flyger ni? Hur länge tänker ni stanna? Sist åkte vi ner på torsdag kväll och åkte tillbaka på söndagen direkt efter ET. Vi hade då hoppats insättning skulle bli på lördagen och blev jätte besvikna när de ringde och sa att de ville odla ytterligare en dag.