Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
Callimero: ett jättefint värde!! Du är ordentligt gravid:) men förstår så väl att du inte riktigt vågar tro ändå... Jag var supernojig och oroade mig hela tiden för att det skulle gå galet.
Att det inte fanns något där inne osv osv.. Det har verkligen varit en jobbig tid då man pendlar mellan lyckan att vara gravid och oron som dämpar all glädje.
Något som hjälpte mig lite var att tänka att missfallsrisken är lägre än att graviditeten fortlöper som den ska.
Så varför skulle jag tillhöra den lägre riskgruppen? Jag ansträngde mig för att tänka att jag tillhörde den andra större gruppen.
Och det gör även du callimero!!
Snartgravid:stort lycka till nu i Riga! Håller tummarna att det allt går som det ska! Och hela vägen denna gång!!
Mva1970: så mycket tankar o funderingar.. Så svårt att ge råd. Min första spontana tanke när jag läste ditt inlägg var" flytta hem" låt din familj stötta o hjälpa dig. Men det måste kännas rätt i ditt hjärta.
Ang klinik så är Spanien proffs men dyra... Riga är billigare och också väldigt duktiga. Många i Riga tråden har plussat nu:) läs den!
Hade vårat försök misslyckats igen hade vi valt nya AVA i Riga nästa gång.
Du kommer nog finna svar i dig själv om du bara lyssnar. Kanske måste hjärtat övertala hjärnan lite först?
Kram o lycka till!!