• Pippi70

Äggdonation i Spanien: erfarenheter?

Grattis callimero till 7 befruktade ägg!!!

Förstår att du är nervös och lite orolig nu om hur många som blir kvar till måndag!! Hoppas det blir iallafall två fina blastocyster att sätta in:) håller tummarna för minst två och gärna fler!!

Heja callimero!!!

Längtan 1970. Du berör mig verkligen med din historia. Det är tufft att få familjen emot sig!! Jag har varit lite i samma situation så jag vet hur det känns.

Men det kan ändra sig! Jag börjar se ljus i min tunnel nu men det har tagit tid!

Tolv fullgångna veckor i dag!! På måndag gör vi KUB test. Sen ska jag LEVA o NJUTA

Och hoppfull: såg att ni var på väg nu ni med!! En stor lyckospark till dig:) nu ska det plussas igen i denna tråd:)

Kram!!

• Pippi70

Grattis callimero!! Nu håller vi alla tummar o tår hårt !! När har du testdag?

• Pippi70

Hej!

Här är det full aktivitet:)

Xxxx, till dig vill jag säga att jag känner så igen din ängslan och matthet inför ett nytt försök. Det är så jobbig att bli besviken. Tankar om det är värt det?

Jag kände så jag med. Tänkte att jag kommer aldrig bli gravid!

Men ändå på något sätt kom styrkan att orka fortsätta tillbaka. Om jag inte ens försöker så blir det ju inga chanser till barn. Den tanken gick inte att acceptera.

Nu är jag så glad för att jag orkade genomföra det igen. Men denna gång tog vi inget för givet. Det är inte ens givet att det blir embryos att sätta in.

En stor cysta höll ju också på att ställa till det. Var så förtvivlad!!!

Men det gick vägen!!! Nu börjar jag äntligen fatta att jag verkligen är gravid!!

Vi måste våga för att vinna.

Jag är övertygad om att du snart känner kraften o viljan att köra igen.

Och vi finns här och stöttar dej. Kram!

• Pippi70

Hoppfull, spännande att ni nu är på G!

Håller med om att det är jobbigt att hålla på att ljuga hela tiden.

Vi vill heller inte att någon ska få veta att vi gjort ÄD.

Det finns många resmål att åka till i december! Kanarieöarna?

Hoppas allt går bra för er nu och allt går enligt planen!! Kram

• Pippi70

Callimero, tänk att du just nu kan vara gravid:) hisnande tanke va?

Jag fortsatte med samma dos mediciner efter ET.

Progynova 2mg X3

Progersteron mic X 3

Fragmin och trombyl varje dag.

Predisolon 10 mgx1

Började trappa ned i v 7 och har slutat helt nu.

Nu tar jag bara progynova 1mgx 2

Progersteron x1 och trombyl x1

Känns både bra och lite läskigt att sluta med medicinerna.

Håller tummarna hårt för dig!!!

• Pippi70

Längtan: tyvärr bor jag inte i Stockholm så jag vet ingen gyn där. Hoppas det löser sig!! Kram

Strandhem, hej!! Hur mår du? Och tvillingarna?? Vilken vecka har ni hunnit till nu? Kram!!

Kram även till er andra, mariposa, myran, snartgravid, snart lycklig och alla andra fina tjejer!! Utan er hade jag inte varit där jag är idag!!

• Pippi70

Vågar mig också på ett försiktigt grattis!! Callimero, vilka underbara nyheter:) håller stenhårt mina tummar för ett fint resultat på fredag! Ja, det är kanske NU det händer!!

Är så glad för din skull, men förstår om du inte riktigt vågar tro på det ännu.. Det tar tid att ta in. Stor kram!

Svar på tråden Äggdonation i Spanien: erfarenheter?