Äggdonation i Spanien: erfarenheter?
Xxxxxx02 : snart dax för er då!! Vad spännande. Vilken klinik har ni valt?
Kan känna din oro och nojjiga tankar,
Hade jag med! Jag oroade mig över tex att det var så varmt i Spanien och att det inte var bra för embryot i magen.. Jag vågade inte gå på toaletten efteråt utan låg o höll mig en bra stund först. Kan säga det var jättesvårt då man får dricka massa vatten innan ET och man ska vara kissenödig då.
Ja, som sagt... Många knasiga tankar.
När man väl har fått sitt eller sina embryosar i magen är ruvartiden väldigt lång och som en riktig bergodalbana!!
Man hoppas så mycket men vågar ändå inte tro på att det kan hända. Men vi tror ju!! Annars hade vi ju inte gått igenom allt detta??
Stort lycka till och du måste skriva om hur det går!!
Germany: ja, jag har slappnat av lite nu men är spänd över fredagens VUL..
Men nu känner jag mig gravid så då är det lättare att tro på det:)
Hoppade kanske över till kämpartråden lite för tidigt med tanke på allt som kan hända... Men i mitt normala jag är jag nästan aldrig orolig över att saker ska gå fel, jag tar det då, när det går fel.. Då oroar jag mig.. Inte innan.
Så när blodet började rinna i lördags blev jag så skräckslagen och tänkte att nej!! Detta händer inte!! Jag var liksom inte beredd alls på att något skulle hända! Nu skulle det ju bara gå bra.
Callimero: tog inte procen spruta utan depaceptyl tror jag den hette.
Fick inga biverkningar alls.
Därimot fick jag huvudvärk av progynovan.
Myran vännen: oj vad tiden går!! När jag är där du är nu så är det snart dax för dina små att komma till världen.
En fråga: när började du trappa ner på progersteron och progynovan?
Har inte fått något schema ännu av kliniken men vill veta om jag behöver nytt recept då jag ska träffa läkaren på fredag.
Annaba: du är så gullig när du kikar in här och delar med dig av din kunskap!
Önskar så att du får lyckas med ert nästa försök! Ska hålla tummarna för dig!
Mariposa: stor kram och tack för ditt stöd!
Tack för allas stöd! Utan er hade jag inte varit där jag är idag! Det är sant!
KRAM