Xxx: nej, ingenting blir annorlunda nästa gång, vi hade helt enkelt bara otur förra gången. Vi fick inte veta åldern på donatorn( om jag blev gravid skulle vi få veta) men de sa att hon hade barn innan. Jag har frågat om vi kan få en ung donator men de säger att det inte har någon större betydelse, snarare att en donator närmare tretti som har fått barn är ett bättre alternativ än en 20 åring som inte har barn.
Jag litar på dem.
Det som kommer vara annorlunda nästa gång är att jag på eget bevåg kommer ta kortison och blodförtunnande, jag har pratat med min läkare här hemma och hon stöttar mig i detta beslut.
Sen känns inte allt lika pirrigt heller.
Klart jag kommer vara jättenervös innan men just nu är jag lugn. Har lättare att fokusera på andra saker och är inte lika stressad.
Hoppas ni får ett bra stöd från er klinik och en ny behandling med rabatterat pris!
Vi kollade lite flygpriser och hotell i går och eftersom de inte har min mans simmare i frysen måste vi vara nere vid ÄP och 5-6 dagar framåt=en hel vecka.
Blir dyrt...
Knasse: när blir det dags för dig?
Uppdatera gärna hur det går. Lycka till!!
Mymina: snart är det din tur! Spännande!
Myran, Miafia o Mariposa,tyckommig,hoppas ni alla mår ok och era små mirakel växer och frodas som de ska! Är så glad för eran skull, att det faktiskt kan lyckas, försöker påminna mig om det ofta då jag slutar tro...ta hand om er!
Karin...tänker på vad du går igenom idag...det borde inte få hända!!
En mardröm! Styrkekramar!!